آپدیت جدید بازی Fallout Shelter

آپدیت جدید بازی Fallout Shelter با کاراکترهای جدید از راه رسید

سالانه بازی‌های مختلفی برای پلتفرم کنسول، رایانه و موبایل منتشر می‌شوند، با این حال شاید تنها چند مورد از آنها به شهرت جهانی دست یابند؛ از موفقیت بزرگ بازی پرندگان خشمگین در سال‌های اخیر گرفته تا بازی پوکمون گو در سال جاری. بازی Fallout Shelter نیز حدود یک سال قبل توسط گروه Bethesda معرفی شد و چندی بعد به موفقیت رسید. حالا آپدیت جدید بازی Fallout Shelter از راه رسیده است.

آپدیت جدید بازی Fallout Shelter از راه رسید

موفقیت قابل توجه بازی Fallout Shelter موجب شده تا توسعه دهندگان آن کماکان با ارائه آپدیت‌های مختلف، قابلیت‌های جدیدی به بازی بیافزایند و بخش‌های مختلف آن را بهبود بخشند. امروز نیز آپدیت جدید این بازی برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS با ویژگی‌های جدید منتشر شد.

در نسخه 1.7 از بازی Fallout Shelter دو کاراکتر جدید با نام‌های باتل و کاپی معرفی می‌شوند. مراحل و قابلیت‌های جدید نیز بخشی از این آپدیت هستند. حالا مراحل جدید و هفتگی هر جمعه برای کاربران فعال می‌شوند. علاوه بر این، مراحل و بخش‌های ویژه تعطیلات و روز‌های خاص نیز برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر خبرهای مربوط به بازی فال اوت 4 را دنبال کرده باشید، حتما از تغییرات اساسی بازی در این نسخه خبر دارید. بنابراین به زودی خبرهای خوشی برای علاقه مندان به بازی Fallout در راه است. لازم به ذکر است که برای آزاد کردن دو کاراکتر جدید بازی باید حتما مراحل خاصی را با موفقیت به اتمام برسانید.

علاوه بر موارد مذکور، اهداف جدیدی در این آپدیت تعریف شده‌اند تا کاربران به منابع جدیدی دسترسی یابند و اوقات خوشی را در آن سپری کنند. لازم به ذکر است که نسخه بازی برای هر دو سیستم عامل پر طرفدار اندروید و آی او اس به 1.7 آپدیت شده است.

آیا شما نیز تجربه گشت و گذار در دنیای این بازی پر طرفدار را داشته‌اید؟ نظرتان در مورد این بازی و قابلیت‌های جدید آن چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*