انفجار گوشی وان پلاس وان

انفجار گوشی وان پلاس وان ، یک روز پس از گلکسی نوت 7؛ گوشی ها خطرناک شده‌اند ؟!

پس از انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ در چین که دیروز خبر آن را برایتان منتشر کردیم، حالا صدای انفجار گوشی وان پلاس وان از کشور هند به گوش رسانه ها رسیده است.

کاربری با نام Deepak Gosain به تازگی تصاویری از انفجار گوشی وان پلاس وان خود را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است.وی می گوید وان پلاس وان خود را قبل از خواب در حالت شارژ رها کرده و هنگام بیدار شدن آن را به طور کاملا سوخته یافته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی تنها دو ساعت در حالت شارژ بوده و سپس به یک دستگاه کاملا سوخته تبدیل شده است. در انفجار گلکسی نوت 7  برخی منابع مدعی شدند که استفاده از شارژر غیر اصلی باعث احتراق شده است. اما در این دستگاه که هیچگونه شارژر غیر اصلی استفاده نشده و ظاهرا اوضاع فرق میکند.با این حساب ممکن است برای گوشی دیگری نیز تکرار شود.

Deepak Gosain ، صبح همان روز به یکی از مراکز خدمات وان پلاس مراجعه کرده و این مرکز پیشنهاد جایگزینی گوشی وان پلاس وان وی با پرچم دار جدید این کمپانی یعنی گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) را به او داد.با این حال به نظر میرسد که Gosain به دنبال دریافت خسارت مالی و یک گوشی آیفون اپل به جای وان پلاس است !

کمپانی وان پلاس در واکنشی سریع به این اتفاق گفت :

اولویت ما امنیت کاربران است. ما در مورد امنیت و کیفیت محصولات خود شکی نداریم. همه محصولات تمامی تست های امنیتی را به طور کامل پشت سرگذاشته و این آزمایش ها را به خوبی پشت سر گزاشته اند. ما در حال بررسی و پیگیری ماجرای انفجار گوشی وان پلاس وان هستیم اما تا زمانی که این پرونده در جریان است، نمی توانیم اطلاعات آن را به صورت عمومی منتشر کنیم.

در این حادثه صاحب گوشی وان پلاس وان بسیار خوش شانس بوده که آسیب جانی به او وارد نشده است.  اما آیا در انفجار های بعدی هم همین خوش شانسی برای کاربران تکرار میشود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینم رفت قاطی انتحاری ها؟خخخخ
    اون از نوت این از این
    آشغال سازا…