گوشی اکسپریا ایکس کامپکت

دو گوشی اکسپریا ایکس کامپکت و اکسپریا ایکس زد در وبگاه سونی ظاهر شدند

در حالی که خبرگزاری‌های مختلف طی چند ماه گذشته تمرکز خود را بر روی دو گوشی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) و آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) معطوف کرده‌اند، نباید از فعالیت شرکت‌هایی همچون سونی، اچ تی سی و ال جی غافل بمانیم. به نظر می‌رسد شرکت سونی برنامه‌های خاصی را تدارک دیده است؛ چندی پس از انتشار تصویر گوشی اکسپریا ایکس کامپکت (Xperia X Compact) توسط ایوان بلاس، حالا نام این گوشی در وب سایت رسمی سونی رویت شده است.

گوشی اکسپریا ایکس کامپکت و ایکس زد رخ نشان دادند

با توجه به تصاویر منتشر شده توسط evleaks@ و وب سایت رسمی سونی، باید منتظر رویداد پیش روی این شرکت باشیم. علاوه بر نام گوشی اکسپریا ایکس کامپکت در سایت سونی، محصولی دیگر با نام اکسپریا ایکس زد نیز رویت شده است؛ این گوشی احتمالا همان محصولی است که تاکنون در شایعات با پسوند ایکس آر شناخته می‌شد. عبارت عکاسی در پایین گوشی ایکس زد و عبارت «تصاویر واضح» در پایین گوشی اکسپریا ایکس کامپکت ذکر شده‌اند. بنابراین تمرکز اصلی سونی در این دو محصول جدید، بیشتر بر روی عملکرد دوربین بوده است و احتمالا تکنولوژی تثبیت اپتیکال تصاویر برای اولین بار به محصولات سری اکسپریا می‌رسد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در این گزارش از سایت سونی ذکر نشده است و باید منتظر خبرهای تکمیلی در این زمینه باشیم. با این حال فراموش نکنید که محصول قبلی این شرکت – زد 5 کامپکت – یک گوشی قدرتمند بود و سونی از تراشه اسنپدراگون 810 در آن بهره گرفت. حالا قرار گرفتن تراشه اسنپدراگون 820 در این محصولات جدید ما را آنچنان غافلگیر نمی‌کند.

علاوه بر این زبان طراحی این محصولات جدید با گوشی‌های اندرویدی سونی در دو سال گذشته تفاوت چندان زیادی ندارد. کمپانی سونی هفته آینده یک رویداد رسمی در IFA 2016 شهر برلین برگزار می‌کند و احتمال دارد هر دو گوشی اکسپریا ایکس کامپکت و ایکس زد در همین مراسم معرفی شوند. تا آن زمان با خبرهای تکمیلی همراه ما باشید. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر لو رفته از این محصولات جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*