حافظه داخلی آیفون 7 اپل

حافظه داخلی آیفون 7 اپل در اسناد جدید لو رفت

با برگزاری رویداد شهر نیویورک و معرفی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، توجه خبرگزاری و لو دهندگان مختلف به سمت پرچمداران جدید اهالی کوپرتینو معطوف شد. بدین ترتیب طی هفته‌های اخیر، ده‌ها گزارش از ویژگی‌های این محصولات در فضای وب منتشر شدند. امروز نیز پس لو رفتن عملکرد آیفون در سرویس بنچمارک گیک بنچ، میزان حافظه داخلی آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) لو رفت. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

حافظه داخلی آیفون 7 اپل در نسخه پایه 32 گیگابایت خواهد بود

طبق معمول این گزارش تنها بر پایه یک سند لو رفته جدید است و نمی‌توان به سادگی آن را قبول کرد. ساعاتی قبل یکی از لو دهندگان معروف با نام کاربری the_malignant@ در توییتر، تصویری از سند مربوط به یکی از کمپانی‌های مرتبط با اپل را منتشر کرد. متاسفانه خبری از نام آیفون 7 اپل یا حتی آیفون 6se در این سند لو رفته نیست. با این حال حافظه داخلی آیفون 7 اپل در این تصویر، 32 گیگابایت ذکر شده است؛ البته این میزان حافظه قطعا مربوط به مدل پایه این پرچمدار است. بنابراین برخلاف سال گذشته خبری از مدل 16 گیگابایتی آیفون نیست؛ اپل از زمان رونمایی آیفون 5 تاکنون، نسخه پایه محصولاتش را با 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌کرد، اما نیاز سیستم عامل iOS و همچنین کاربران حالا بیشتر از قبل شده است.

طبق اطلاعات لو رفته در این سند پیرامون حافظه داخلی آیفون 7 اپل ، دو نسخه دیگر از این محصول به ترتیب با گنجایش 128 و 256 گیگابایت روانه بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد شرکت توشیبا تولید کننده تراشه حافظه آیفون 7 باشد؛ البته اگر این سند حقیقی باشد. از آنجایی که اپل هیچگاه از درگاه میکرو اس دی در محصولاتش استفاده نکرده است، کاربران باید قبل از خرید این محصولات، میزان نیاز خود را مشخص کنند.

حافظه داخلی آیفون 7 اپل

گفته می‌شود رویداد رونمایی اپل از گوشی‌های جدیدش در تاریخ هفتم سپتامبر (نوزدهم شهریور) باشد. امکان پیش خرید این محصولات نیز دو روز بعد فراهم می‌گردد. تاریخ عرضه احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) احتمالا روز 23 سپتامبر (چهار مهر ماه) باشد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*