آموزش نصب اندروید 7 نوقا روی نکسوس 6P، نکسوس 5X و نکسوس 6

نصب اندروید 7 نوقا روی برخی مدل های نکسوس امکان پذیر شد

گوگل به تازگی آخرین نسخه سیستم عامل خود، اندروید 7 نوقا (Android 7.0 Nougat) را برای کاربران بی حوصله و منتظر محصولات نکسوس منتشر کرده است. این شرکت پیش از این قول داده بود که اندروید 7 نوقا را تا قبل از اتمام تابستان عرضه کند و گویا توانسته به قولش وفادار بماند. اگر شما هم از یکی از محصولات نکسوس استفاده می‌کنید، ما در این مطلب قصد داریم نحوه نصب اندروید 7 نوقا را آموزش دهیم؛ پس با گجت نیوز همراه باشید.

نصب اندروید 7 نوقا فعلا فقط بر روی محصولات خانواده نکسوس امکان‌پذیر است

از زمان عرضه نسخه آب نبات ژله‌ای اندروید (Jelly Bean) در تابستان 2012، تاکنون گوگل نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید را در فصل تابستان عرضه نکرده بود که عرضه اندروید نوقا در تابستان امسال و روی برگرداندن این شرکت از سیکل آپدیت سالانه سه نسخه قبلی سیستم عامل خود در فصل پاییز، نشان دهنده یک تغییر بسیار مهم و احتمالا عرضه نسخه‌های آتی اندروید با سرعت بالاتر و در دفعات بیشتر است.

به هر حال این موضوع بسیار خوب است، اما اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی‌های نکسوس 6P، نکسوس 5X، نکسوس 6، نکسوس 9، نکسوس پلیر (Nexus Player)، تبلت Pixel C و General Mobile 4G هستید، حتما مثل همه کاربران و دوستداران این سیستم عامل محبوب، می‌خواهید به زودی شاهد نصب اندروید 7 نوقا روی گوشی خود باشید. در این مقاله با دو روش نصب اندروید 7 نوقا با ما باشید:

  1. شما فقط باید منتظر بمانید تا گوگل در چند روز آینده از طریق امکان نصب آنلاین (OTA Update)، پیغامی مبنی بر نصب اندروید 7 نوقا را روی گوشی شما بفرستد. در این صورت فقط کافی است آن را دانلود و نصب نمایید.
  2. یا اینکه می‌توانید همین الان دست به کار شده و به سادگی با ورود به این صفحه اقدام به نصب نسخه بتا نمایید. مطمئن شوید دستگاه نکسوس را به حساب کاربری گوگل خود متصل کرده‌اید، سپس از لیست، دستگاه نکسوسی که می‌خواهید روی آن اقدام به نصب اندروید 7 نوقا کنید را انتخاب نمایید. گوگل آخرین نسخه اندروید را روی گوشی یا تبلت ثبت نام شده نصب می‌کند.

آموزش نصب اندروید 7 نوقا روی نکسوس 6P، نکسوس 5X و نکسوس 6

دیگر کاربران اندرویدی که گوشی آنها در لیست فوق نیست و یا قرار نیست اندروید 7 نوقا روی گوشی آنها نصب شود، می‌توانند با نصب رام (ROM) روی گوشی تجربه استفاده از امکانات فوق‌العاده آن را به دست آورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*