رونمایی ایسر از اولین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ در نمایشگاه IFA 2016

رونمایی ایسر از اولین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ در نمایشگاه IFA 2016

ساعت‌های هوشمند این روزها در حال باز کردن جای خود در میان کاربران هستند و تقریبا هم در این راه موفق شده‌اند. اما هر چه قدر هم که این محصول کاربردهای متنوعی داشته باشد، مطمئنا شنیدن این که قرار است یک ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ ساخته شود، برای تمام کاربران عجیب خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز، کمپانی ایسر قصد دارد از یک ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ که حدود دو هفته‌ی دیگر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، رونمایی کند. این اسمارت واچ احتمالا اولین گجت پوشیدنی در دسته‌های ساعت‌های هوشمند است که به طور اختصاصی برای کاربرد گیمینگ ساخته خواهد شد و مطمئنا همین باعث تردیدهای بسیاری خواهد شد.

در گذشته دیده‌ایم که هکرها با پورت کردن بازی‌های مختلف، حتی موفق شده اند که عناوین محبوبی نظیر کانتر استرایک را هم بر روی اسمارت واچ‌ها اجرا کنند، اما این موضوع به هیچ وجه از سوی تولیدکنندگان تایید نشده است. در واقع سازندگان بازی‌های موبایل و توسعه دهندگان دیگر پلتفرم‌ها به دلیل اندازه‌ی کوچک نمایشگر ساعت‌های هوشمند و قدرت سخت افزاری نسبتا پایین آنها، ترجیح می‌دهند که فعلا وارد این حوزه نشوند و به همین دلیل هم تا به حال به جز چند بازی پازل و بازی‌های اطلاعات عمومی متنی، شاهد عنوان خاص و باکیفیتی برای این پلتفرم نبوده‌ایم.

ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ تنها محصول ایسر در IFA ۲۰۱۶ نیست

رونمایی ایسر از اولین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ در نمایشگاه IFA 2016

البته در این گزارش آمده است که ایسر علاوه بر اولین ساعت هوشمند مخصوص گیمینگ ، از یک محصول دیگر هم رونمایی خواهد کرد که آن محصول نیز در رده‌ی گجت‌های پوشیدنی قرار می‌گیرد. این دیوایس احتمالا دنباله‌ای از سری بندهای هوشمند Leap+ کمپانی ایسر خواهد بود که برای دنبال کردن حرکات ورزشی و شمارش کالری و قدم به کار می‌رود.

اگر این اتفاق در رویداد IFA ۲۰۱۶ عملی شود، با توجه به این که سامسونگ هم قرار است از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سری گیر خود یعنی گیر اس ۳ (Gear S3) رونمایی کند و ایسوس نیز از مدل جدید ساعت‌های زن واچ خود پرده برداری خواهد کرد، می‌توانیم بگوییم که از اول پاییز وارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خواهیم شد؛ به خصوص این که شایعاتی نیز به گوش می‌رسد که اپل هم قصد دارد از نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کند و مطمئنا اپل واچ ۲ میت‌واند این بازار را رونق دهد و رقابت جذابی بین این برندهای محبوب پیش خواهد آمد.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*