گوشی هوشمند اوپو فایند 9

گوشی هوشمند اوپو فایند 9 با محافظ گوریلا گلس 5 رونمایی می‌شود (شایعه)

گوشی هوشمند اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) احتمالا با پنجمین نسل از محافظ گوریلا گلس کورنینگ معرفی خواهد شد. آخرین محصول سری اوپو فایند مدتی است که در راس خبرهای تکنولوژی قرار گرفته و شایعات مختلفی درباره آن به گوش می‌رسد. بر اساس آخرین خبرهایی که از چین به گوش می‌رسد، گویا گوشی هوشمند اوپو فایند 9 از نمایشگر مجهز به گوریلا گلس 5 برخوردار خواهد بود.

چندی پیش کمپانی کورنینگ آخرین نسل از محافظ‌ های شیشه‌ای نمایشگر خود را معرفی کرد. به ادعای این کمپانی در 80 درصد از سقوط گوشی های هوشمندی که از ارتفاع حدود 1.6 متری صورت گرفته، این محافظ، نمایشگر گوشی را سالم نگه داشته است.

شایعات می‌گویند که گوشی هوشمند اوپو فایند 9 با 8 گیگابایت رم خودنمایی خواهد کرد!

شایعات مربوط به مشخصات اوپو Find 9، این محصول را یک دستگاه 5.5 اینچی با نمایشگر کواد اچ دی (رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل) معرفی کرده‌اند. یکی از جالبترین نکات درباره این دیوایس وجود آخرین و قدرتمندترین تراشه کوالکام است. گفته می‌شود که موبایل Oppo Find 9 از تراشه اسنپدراگون 821 (این تراشه با نام مستعار اسنپدراگون 823 نیز شناخته می‌شود) قدرت خواهد گرفت.

کمپانی اوپو آخرین محصول خود از سری Oppo Find را حدود دو سال قبل منتشر کرد و بعد از این مدت طولانی به نظر می‌رسد که قصد دارد تا پرچمدار خاصی را به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه کند. یکی از هیجان انگیزترین مشخصات این دستگاه فضای ذخیره سازی آن است. رم عظیم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند هر کسی را برای در اختیار داشتن آن تحریک کند.

گوشی هوشمند اوپو فایند 9

در بخش ثبت تصاویر نیز گوشی هوشمند اوپو فایند 9 با یک دوربین دوگانه 21 مگاپیکسلی در پنل پشتی ظاهر خواهد شد و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 16 مگاپیکسلی دیده می‌شود. این پکیج تکنولوژیکی با یک باتری نسبتا بزرگ 4100 میلی‌آمپر ساعتی تکمیل شده و می‌تواند انرژی مورد نیاز روزانه خود را از آن به دست آورد. این باتری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Super VOOC به سرعت می‌تواند شارژ از دست رفته خود را بازیابی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا وسوسه انگیزه