یک بازیگر تلویزیون تایوان زودتر از همه توانسته است گوشی آیفون ۷ پلاس بخرد!

یک بازیگر تلویزیون تایوان زودتر از همه توانسته است آیفون ۷ پلاس بخرد!

گاهی اوقات پیش می‌آید که کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن همراه برای این که محصولات خود را تبلیغ کنند، آنها را به سلبریتی‌ها و افراد محبوب می‌دهند تا در جشن‌ها و مراسمات مختلف از آنها استفاده کنند. اما این که یک محصول قبل از رونمایی رسمی در اختیار سلبریتی ها قرار بگیرد، مورد عجیبی است که به نظر می‌رسد برای مدل بزرگتر آیفون ۷ یعنی گوشی آیفون ۷ پلاس قرار است اتفاق بیافتد!
تعداد علاقه‌مندان به سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی کره‌ای، ژاپنی و به طور کل کشورهای آسیایی شرقی در ایران کم نیست. اگر شما هم جزو این دسته از علاقه‌مندان به فیلم و سریال هستید، احتمالا آقای جیمی لین (Jimmy Lin) را می‌شناسید. این هنرمند تایوانی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران سریال‌های تلویزیونی در کشور تایوان است. اما به غیر از شهرتی که به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی به دست آورده است، جیمی لین به یک مورد دیگر هم مشهور است و آن هم حاضر شدن در جامعه به همراه محصولات معرفی نشده‌ی اپل است!

جیمی لین پیش از این با آیفون ۶ و آیفون ۵ سی اپل در جامعه حضور پیدا کرده بود و جالب اینجاست که هردوی آن محصولات هم قبل از معرفی رسمی توسط اپل، به دست آقای لین رسیده بودند! حالا هم این اتفاق بار دیگر برای گوشی ایفون ۷ پلاس رخ داده است و تصویر جدیدی از جیمی لین در حالی که یک گوشی بسیار نزدیک به آیفون ۷ پلاس را در دست دارد، در تمام خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

گوشی آیفون ۷ پلاس داخل تصاویر دقیقا مشابه تمام شایعات قبلی است!

اگر با دقت به تصویر ابتدای مطلب نگاه کنید، کاملا می‌توانید مشخصه‌های گوشی آیفون ۷ پلاس نظیر دوربین با لنزهای دوگانه و حذف شدن نوارهای پلاستیکی آنتن از روی پنل پشتی بدنه را مشاهده کنید. البته با وجود این که این تصویر توسط عکاسان گرفته شده است و بدون هیچگونه دستکاری نرم افزاری منتشر شده است، هنوز هم یک احتمال دیگر وجود دارد و آن هم این است که گوشی ایفون ۷ پلاس در دستان آقای لین، محصول اصلی نباشد و تنها یک دیوایس فیک و تقلبی باشد.

یک بازیگر تلویزیون تایوان زودتر از همه توانسته است گوشی آیفون ۷ پلاس بخرد!

در واقع ممکن است که این گوشی تنها یکی از نسخه‌های پلاستیکی و یا شبیه سازی شده‌ای باشد که معمولا در بازارهای آسیایی و به خصوص کشور چین به وفور یافت می‌شوند و تنها ظاهر محصول اصلی را با خود به همراه دارند. البته باز هم باید تکرار کنیم که جیمی لین در گذشته هم با آیفون های ۶ و ۵ سی قبل از رونمایی رسمی در جامعه حضور پیدا کرده است و همین هم باعث می‌شود که نه بتوانیم واقعی بودن این گوشی آیفون ۷ پلاس در این تصویر را رد کنیم و نه بتوانیم صد در صد به آن اعتماد داشته باشیم!

به هر حال اپل حدود چند هفته‌ی دیگر و در آخر ماه شهریور از نسل جدید اسمارت فون‌های سری آیفون خود رونمایی خواهد کرد و خواهیم دید که آیا جیمی لین توانسته یک ماه قبل از رونمایی، این دیوایس را در دست بگیرد و یا تنها قصد شوخی با ما و شما را داشته است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*