میزو پرو 7 روز 13 سپتامبر رونمایی می‌شود؛ مشخصات گلکسی اس7 ، ظاهر آیفون 2016 و نمایشگر خمیده

تاریخ رونمایی از میزو پرو 7 مشخص شد؛ مشخصات اس7 ، ظاهر آیفون 7 و نمایشگر خمیده

درست 6 ماه بعد از معرفی پرچمدار قبلی میزو، میزو پرو 6 (Meizu Pro 6)، این شرکت چینی آماده رونمایی از جانشین نسل بعدی محصولات خود است. میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) در تاریخ 13 سپتامبر و با شعار «حرفه‌ای تر از حرفه‌ای» (Pro than Pro) معرفی خواهد شد. با گجت نیوز و آشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند همراه باشید.

میزو پرو 7 صفحه نمایش خمیده ، ظاهر آیفون و مشخصات گلکسی S7 را به همراه دارد

کم کم به رویداد بزرگ IFA 2016 نزدیک می‌شویم و خبرها و شایعات پیرامون شرکت‌ها و محصولات جدیدشان دست به دست می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت میزو، گوشی جدید میزو پرو 7 را با ظاهری مانند آیفون و نمایشگری خمیده (مانند پرچمداران سامسونگ) و کیفیت تصویر 1440p معرفی خواهد کرد. شباهت صفحه نمایش این گوشی به محصولات اخیر سامسونگ منحصر به خمیده بودن لبه‌های آن نیست؛ میزو در محصول جدید خود از چیپ‌ست Exynos 8890 به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی، درست مانند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج، استفاده کرده است. این گوشی همچنین مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب جلو و رم 4 گیگابایتی LPDDR4 است. به نظر شما یک گوشی Galaxy S7 با ظاهر آیفون چطور به نظر می‌رسد؟ خب، این نمی‌تواند یک تکنولوژی پیشگام به حساب بیاید.

میزو شرکتی چینی است که از سال 2003 و با هدف ورود به بازارهای جهانی در زمینه تولید تلفن‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید شروع به فعالیت کرد. این شرکت به کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های مهم تکنولوژی مانند آیفون و سامسونگ معروف است، تا جایی که گوشی میزو M8 را به دلیل شباهت بسیار زیادش در زمینه طراحی ظاهری و رابط کاربری به آیفون، با نام آیفون تقلبی نیز می‌شناسند.

محصولات دیگر شرکت میزو شامل میزو M2، میزو M2 Note، میزو MX 5 (پرچمدار میزو در سال 2015)، میزو پرو 6 و میزو MX6 هستند که با وجود برخی ایرادات، در بعضی از آن‌ها فناوری‌های جالب توجهی استفاده شده است. تصویر زیر، رندر جدیدی از میزو پرو 7 است که در 13 سپتامبر امسال معرفی خواهد شد:

میزو پرو 7 روز 13 سپتامبر رونمایی می‌شود؛ مشخصات گلکسی اس7 ، ظاهر آیفون 2016 و نمایشگر خمیده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمتش چنده؟تو ایران هستش؟

    • محمدپارسای عزیز. تو متن هم نوشته که این گوشی 13 سپتامبر (23 شهریور) معرفی میشه. معمولا چند ماهی طول می کشه تا وارد بازار ایران بشه.

  2. loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    منم میخواهممممممم
    🙂