تصاویر لو رفته از قاب محافظ آیفون 7

تصاویر لو رفته از قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شایعات اخیر را تایید می‌کنند

پس از اینکه شرکت سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) در رویداد شهر نیویورک رونمایی کرد، مرکز توجهات به سمت پرچمداران جدید اهالی کوپرتینو جلب شد. از ماه‌های گذشته تاکنون تصاویر لو رفته از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بارها به تیتر اول خبرگذاری‌ها تبدیل شدند و هر بار شایعاتی جدید مطرح و یا رد شدند. امروز نیز تصاویر لو رفته از قاب محافظ آیفون 7 در فضای وب منتشر شدند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

تصاویر لو رفته از قاب محافظ آیفون 7 بر شایعات اخیر مهر تایید می‌زنند

از جمله مواردی که تاکنون در شایعات مختلف پیرامون آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) مطرح شده‌اند می‌توان به حذف خطوط آنتن، لنز دوربین بزرگتر، رنگ بندی جدید، دکمه هوم حساس به فشار، دوربین دوگانه در نسخه پلاس و داک کیبورد اشاره کرد. تمامی این موارد در تصاویر لو رفته از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تایید و گاهی اوقات رد شدند.

امروز نیز تصاویری از محافظ و بامپر‌های نسل جدید گوشی آیفون اپل به دستمان رسید که برخی از موارد بالا را تایید می‌کنند. این تصاویر لو رفته از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه در نسخه پلاس و همچنین لنز دوربین بزرگتر در مدل پایه را تایید می‌کنند. طبق اطلاعات لو رفته در این گزارش جدید، اهالی کوپرتینو امسال دو گوشی آیفون را روانه بازار می‌کنند و خبری از آیفون 7 پرو اپل (Apple iPhone 7 Pro) نیست؛ موضوعی که ایوان بلاس به عنوان یکی از لو دهندگان معروف و با سابقه مدت‌ها قبل به آن اشاره کرده بود.

در این گزارش تاریخ عرضه محافظ و بامپرهای گوشی iPhone 7 و iPhone 7 Plus ، روز پانزدهم سپتامبر 2016 ذکر شده است؛ بنابراین شایعات مربوط به رونمایی از پرچمداران اپل در هفتم سپتامبر تا حدی تایید می‌شوند. دو روز پس از برگزاری رویداد رونمایی، امکان پیش خرید این محصولات فراهم می‌شود و در نهایت دو آیفون جدید اپل را می‌توان از تاریخ 23 سپتامبر خریداری کرد. در ادامه توجه شما را به این تصاویر لو رفته جدید جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*