امکان آنلاک کردن سیستم عامل کروم فراهم شد

همانطور که می‌دانید سیستم‌ عامل‌های متنوعی در دنیای امروزی تکنولوژی وجود دارد که هر یک استفاده و کاربران خاص خود را دارند. امنیت سیستم عامل‌ها یکی از اصل‌های مهمی است که کاربران به آن توجه بسیاری دارند. این روزها خبرهای زیادی درباره امکانات جدید سیستم عامل کروم منتشر شده و اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده امکان آنلاک کردن سیستم عامل کروم فراهم شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر شما قصد دارید که سیستم عامل خود را با تایپ کردن چند عدد یا اصطلاحا همان پین کد آنلاک کنید، باید اعلام کنم که این امکان به سیستم عامل اختصاصی گوگل اضافه شده است. به لطف توسعه دهندگان این سیستم عامل ویژگی نام برده شده در آپدیت جدید اضافه شده است، به تازگی یکی از کارمندان گوگل پستی را در صفحه گوگل پلاس درباره امکان آنلاک کردن سیستم عامل کروم منتشر کرده و نحوه استفاده از آن را توضیح داده است.

برای فعال سازی این ویژگی کافی است که به آدرس chrome://flags/#quick-unlock-pin بروید و پس از راه‌اندازی مجدد سیستم عامل به صفحه تنظیمات رفته و در بخش Screen Lock پین کد دلخواه خود را وارد کنید. اکنون کاربران می‌توانند تجربه آنلاک کردن سیستم عامل کروم را داشته باشند.

بدون شک نحوه فعال کردن پین کد در سیستم عامل کروم کار ساده‌ای است و نیازی به انجام تنظیمات پیچیده‌ای نیست. احتمالا این ویژگی از حالت نزدیک کردن گوشی اندرویدی شما به دستگاه برای آنلاک کردن امنیت بیشتری دارد و برای کاربران کروم تجربه جدیدی به شمار می‌آید. در طی این مدت ویژگی‌های جدید بسیاری به سیستم عامل کروم اضافه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن گوگل پلی در این سیستم‌ عامل اشاره کرد. اکنون آینده خوبی برای بیشتر شدن کاربران کروم پیش‌بینی می‌شود و حال باید منتطر انتشار اخبار بیشتر درباره ویژگی‌های جدید آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*