معرفی 5 نرم افزار استریم موزیک برای اندروید و آی او اس

معرفی 5 نرم افزار استریم موزیک برای اندروید و آی او اس

خدمات استریم موزیک از دیرباز طرفداران خاص خود را در بین کاربران موبایل داشته است. در این بین، نرم افزارهای زیادی اقدام به ارائه سرویس‌های استریمینگ موزیک آنلاین یا آفلاین به صورت رایگان و یا پولی نمودند که خدمات زیادی برای کاربران به همراه داشت. از بین این همه سرویس، انتخاب بهترین‌ها بسیار مشکل است، اما قطعا نرم افزاری بهتر است که مخاطبین بیشتری را به سوی خود کشانده باشد. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین نرم افزارهای استریمینگ موزیک می‌پردازیم که با توجه به خدماتی که ارائه داده‌اند، هر کدام از آن‌ها قابلیت قرارگیری در رده نخست بهترین نرم افزار استریم موزیک را خواهند داشت. پس یا گجت نیوز همراه باشید.

نرم افزار استریم موزیک پاندورا (Pandora)

این نرم افزار که از Music Genom Project قدرت گرفته و از پایگاه داده موزیک وسیعی برخوردار است، به کاربر محیطی را جهت انتخاب و شنیدن موزیک مورد علاقه خود و جمع‌آوری آنها ارائه می‌کند. شما با استفاده از پاندورا می‌توانید ایستگاه موزیک خودتان را بسازید که در آن خوانندگان، سبک‌های موسیقی و آهنگ‌هایی قرار داده شده‌اند که دقیقا با سلیقه موسیقیایی شما مطابقت دارند. پاندورا این اطلاعات را به مرور زمان و از عادات خود شما به دست خواهد آورد و بدین ترتیب، ایستگاه‌های موزیک مورد پسندتان را بهبود خواهد داد.

دانلود پاندورا برای اندروید و iOS

معرفی 5 نرم افزار استریمینگ موزیک برای اندروید و آی او اس

نرم افزار استریم موزیک اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای به صورت رایگان روی تمامی دیوایس‌ها نصب شده و فقط در صورت خرید اشتراک اختیاری می‌بایست هزینه پرداخت کنید. شما توسط این نرم افزار قادر هستید، موزیک مناسب مکانی که در آن قرار دارید را بشنوید.

خوانندگان یا آلبوم‌های مورد علاقه‌تان را دنبال کنید و یا لیست پخش مورد نظر خودتان را بسازید. اگر هم به دنبال موزیک های جدید هستید، لیست مورد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.

با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید هر موزیکی را در هر جایی که خواستید دانلود کنید و به صورت آفلاین از گوش دادن به آن لذت ببرید. از شر تبلیغات نیز راحت خواهید شد.

دانلود اسپاتیفای برای اندروید و iOS

معرفی 5 نرم افزار استریمینگ موزیک برای اندروید و آی او اس

نرم افزار استریم موزیک Slacker Radio

نرم افزار Slacker Radio به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت رایگان کانال رادیویی مورد علاقه خودتان را بسازید. برای این کار، ایستگاه‌های رادیویی زیادی شامل کانال‌های پخش موزیک، اخبار، و ورزش تعبیه شده‌اند. همچنین امکانات زیادی در نسخه پریمیوم وجود دارد که از جمله می‌توان به استفاده آفلاین و شخصی سازی کانال‌ها اشاره کرد.

دانلود Slacker Radio برای اندروید و iOS

معرفی 5 نرم افزار استریمینگ موزیک برای اندروید و آی او اس

نرم افزار استریم موزیک TuneIn Radio

با TuneIn Radio و به صورت رایگان به ایستگاه‌های رادیویی مورد علاقه‌تان گوشی دهید. این نرم افزار استریمینگ موزیک بیش از 100 هزار ایستگاه رادیویی شامل اخبار و موزیک را در خود جای داده و به شما این امکان را می‌دهد که از بین آن‌ها، ایستگاه‌هایی که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید. اشتراک پریمیوم نیز در این نرم افزار امکانات فراوانی به شما خواهد داد.

دانلود TuneIn Radio برای اندروید و iOS

معرفی 5 نرم افزار استریمینگ موزیک برای اندروید و آی او اس

نرم افزار استریم موزیک ساندکلود (SoundCloud)

میلیون‌ها نفر در جهان از SoundCloud جهت گوش دادن به موسیقی و صداهای مورد علاقه‌شان به صورت رایگان استفاده می‌کنند. این نرم افزار جدیدترین موزیک‌های روز دنیا را که ممکن است هیچ جای دیگری نتوانید پیدا کنید به شما ارائه می‌دهد. شما در این نرم افزار می‌توانید به جستجوی موزیک جدید مورد نظرتان بپردازید، به موزیک‌ها و آلبوم‌های ژانر موردپسندتان گوش دهید، با دوستان و هنرمندان در تماس باشید و لیست پخش خودتان را بسازید. نسخه پولی SoundCloud علاوه بر اینکه تبلیغات را حذف کرده، امکانات زیادی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود SoundCloud برای اندروید و iOS

معرفی 5 نرم افزار استریمینگ موزیک برای اندروید و آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. و همین طور Google play music