به زودی قابلیت برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری امکان پذیر خواهد شد

به زودی قابلیت برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری امکان پذیر خواهد شد

دستیار صوتی اپل با نام سیری (Siri) قابلیت‌های بسیاری دارد. یکی از این قابلیت‌ها، امکان برقراری تماس صوتی است. شما کافی است اسم یکی از مخاطبین خود را به او بگویید، سیری با آن شخص تماس خواهد گرفت. حال اگر بخواهید این تماس از طریق واتس اپ جهت کاهش هزینه‌هایتان باشد چه می‌کنید؟ اپل این مشکل را حل کرده است. با آپدیت دیوایس خود به iOS 10 قادر خواهید بود به چت کردن و برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری بپردازید. با گجت نیوز همراه باشید.

با انتشار سیستم عامل iOS 10 اپل، دستیار صوتی قدرتمند سیری قادر خواهد بود از اپلیکیشن های خارجی (Third-Party) پشتیبانی کند. البته این قابلیت تنها برای اپلیکیشن هایی که از حسگر کنترل صدای آیفون استفاده می‌کنند، مانند سرویس درخواست تاکسی، پیام رسان‌ها و نرم افزارهای پرداخت موبایل، قابل دسترس است. کاربران به زودی قادر خواهند بود توسط دستوراتی که به سیری می‌دهند از خدمات این نرم افزارهای خارجی استفاده نمایند.

برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها خواهد شد

ظاهرا نرم افزار محبوب واتس اپ هم یکی از این نرم افزارهایی است که این امکان را دریافت خواهد کرد. وقتی مجوزات این کار از سوی اپل صادر شود، شما قادر به برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری خواهید بود. این یعنی به سیری این مجوز داده می‌شود تا تماس‌های شما را به جای استفاده از نرم افزار تماس آیفون، با واتس اپ (یا هر برنامه دیگری که مجوزات لازم را دریافت کند) بگیرد. واتس اپ اخیرا قابلیت برقراری تماس صوتی را به امکانات خود افزوده و ممکن است قابلیت‌های پیشرفته زیادی نیز برای این اپلیکیشن محبوب در راه باشد.

به زودی قابلیت برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری امکان پذیر خواهد شد

در صورت فعال شدن این امکان، شما با گفتن جمله «Hey, Siri, Call Reza With Whatsapp» امکان برقراری تماس با واتس اپ توسط سیری را خواهید داشت. غیر از تماس، سیری می‌تواند برای شما پیام بفرستد یا با صدای بلند پیام‌های واتس اپ را برایتان بخواند. به نظر جالب می‌آید، نظر شما چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*