آیفون 7 پلاس

امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود

از حدود یک سال پیش، شایعاتی به گوش رسید که اپل قصد دارد در سپتامبر امسال (شهریورماه) سه گوشی هوشمند آیفون 7 (iPhone 7)، آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) و یک گوشی با دوربین دوگانه با نام آیفون 7 پرو (iPhone 7 Pro) را عرضه کند. اما امروز خبری در وب‌سایت Macotakara منتشر شده که طرفداران محصولات اپل را تا حدودی ناامید کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

نسل بعدی اسمارت فون‌های اپل که هنوز کارشناسان حتی بر سر نام آنها هم اختلاف‌ نظر دارند و برخی نام آیفون ۷ و برخی دیگر نام آیفون ۶ اس ای (iPhone 6SE) را برای آنها انتخاب می‌کنند، این روزها تبدیل به مهمترین سوژه‌ی اخبار بازار تلفن‌های همراه هوشمند شده و هر کسی تلاش می‌کند که تاریخ عرضه آیفون ۷ و مدل‌های آنها را به دست آورد.

بر اساس شایعات، آیفون 7 پرو قرار بود از پورت Smart Connector استفاده کند.

اما گویا امسال خبری از آیفون 7 پرو نخواهد بود. خبری که حداقل برای کسانی که شایعات منتشرشده در خصوص امکانات منحصربفرد آیفون 7 پرو مثل پورت اتصال هوشمند (Smart Connector port) را پیگیری می‌کردند رضایت‌بخش نیست. اگرچه این دسته از طرفداران هنوز می‌توانند به آیفون 7 پلاس امیدوار باشند؛ چون بر اساس گزارشات منتشره، iPhone 7 Plus امکاناتی مثل سیستم دوربین دوگانه دارد که در آیفون 7 خبری از آن نیست.

ماکوتاکارا اضافه کرد که هردو آیفون 7 و 7 پلاس از پردازنده جدید اپل یعنی پردازنده A10 و دکمه Home خازنی بهره برده و همانگونه که بارها شنیده‌ایم، بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری عرضه خواهد شد.

طبق گزارشاتی که قبلا منتشر کردیم، پیش فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس در خرده فروشی‌ها از روز ۱۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد. سپس این آیفون حدود یک هفته‌ی بعد و در اواخر شهریورماه توسط اپل به صورت رسمی رونمایی می‌شود و در حدود کمتر از یک هفته بعد از رونمایی و در اولین روزهای مهر ماه نیز فروش عمومی و تحویل آیفون های کاربرانی که پیش‌خرید کرده بودند، آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*