آیا تاریخ عرضه آیفون ۷ به صورت اتفاقی لو رفت؟

آیا تاریخ عرضه آیفون ۷ به صورت اتفاقی لو رفت؟

نسل بعدی اسمارت فون‌های اپل که هنوز کارشناسان حتی بر سر نام آنها هم اختلاف نظر دارند و برخی نام آیفون ۷ و برخی دیگر نام آیفون ۶ اس ای را برای آنها انتخاب می‌کنند، این روزها در کنار سامسونگ نوت ۷ تبدیل به مهمترین سوژه‌ی اخبار بازار تلفن‌های همراه هوشمند شده اند و هر کسی تلاش می‌کند که تاریخ عرضه آیفون ۷ را به دست آورد.
سری آیفون ۷ (iPhone 7) احتمالا در دو مدل ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی مطابق سری ۶ اس عرضه خواهد شد و البته شایعاتی نیز وجود دارد که از عرضه‌ی یک مدل سوم با نام آیفون ۷ پرو حکایت دارند. طبق اطلاعاتی که درباره‌ی تاریخ عرضه آیفون ۷ تا به حال به دست آورده بودیم، روز ۷ ماه سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) برای رونمایی از این محصول تعیین شده بود و احتمالا عرضه‌ی عمومی آن هم در کمتر از دو هفته بعد از آن رخ خواهد داد.

پیش از این گفته می‌شود که تاریخ این عرضه‌ی عمومی برای روز ۱۶ ماه سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) تعیین شده است که با توجه به روال چندین سال گذشته‌ی اپل، این تاریخها منطقی به نظر می‌رسید. اما حالا طبق گزارش جدید که از سوی خبرگزاری 9to5Mac منتشر شده است، گویا به تازگی برنامه‌ی زمانی جدیدی از داخل یکی از خرده فروشی‌های اپراتور آمریکایی AT&T لو رفته است که نشان می‌دهد این تاریخ به چند روز عقب‌تر محول خواهد شد.

آیا تاریخ عرضه آیفون ۷ به صورت اتفاقی لو رفت؟

طبق این برنامه که شما عزیزان گجت نیوزی تصویر جدول آن را در بالا مشاهده می‌کنید، تاریخ عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس برای روز بیست و سوم ماه سپتامبر (۲ مهر ماه) تعیین شده است. در این جدول ساعات و روزهایی تعیین شده است که اجناس جدیدی به این خرده فروشی تحویل داده خواهند شد که این اجناس جدید، همان محموله‌ی شامل اسمارت فون‌های جدید اپل خواهد بود. مرحله‌ی اول این تحویل در روز ۹ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) عملی می‌شود و احتمالا شروع پیش فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس نیز در همان روز اتفاق خواهد افتاد.

سپس خریدارانی که آیفون‌های جدید را پیش خرید کرده‌اند، باید حدود دو هفته‌ی دیگر هم منتظر بمانند تا با فاصله‌ی کوتاهی بعد از معرفی آیفون در کنفرانس اپل که احتمالا در اواخر آخرین هفته‌ی شهریور برگزار می‌شود، دیوایس‌های جدید خود را تحویل بگیرند.

در نهایت تاریخ عرضه آیفون ۷ در چه روزی خواهد بود؟

بعد از بررسی اطلاعات بالا، حالا یک بار تمام آنها را جمع بندی خواهیم کرد: پیش فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس در خرده فروشی ها از روز ۱۹ شهریور ماه شروع خواهد شد. سپس این آیفون حدود یک هفته‌ی بعد و در اواخر ماه شهریور توسط اپل به صورت رسمی رونمایی می‌شود و در حدود کمتر از یک هفته بعد از رونمایی و در اولین روزهای مهر ماه نیز فروش عمومی و تحویل آیفون هایی کاربرانی که پیش خرید کرده بودند، آغاز خواهد شد.

البته یک نکته‌ی مهم نیز در این گزارش وجود دارد و آن هم این است که این جدول ممکن است اصلا هیچ ربطی به آیفون‌های اپل نداشته باشد! در وب سایت AT&T درج شده است که این تاریخ متعلق به دریافت محموله‌ی یک اسمارت فون مهم بازار است؛ حالا این اسمارت فون ممکن است آیفون ۷ اپل باشد و یا مربوط به دیوایس‌های خبرساز دیگری همچون ال جی وی ۲۰ (LG V20) که آنها هم در همان حوالی رونمایی و عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*