سامسونگ گیر S3

سامسونگ گیر S3 در آخرین روز آگوست رونمایی خواهد شد

ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 در 31 آگوست (10 شهریور ماه) رونمایی خواهد شد. این خبر را دعوتنامه جدید سامسونگ تایید می‌کند. چند روز قبل، Samsung دعوتنامه های خود برای کنفرانس IFA 2016 را ارسال کرد.

در آن دعوتنامه، وجود یک جفت عقربه ساعت به نظر می‌رسید که تایید کننده حضور ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3 باشد. هر چند که به زمان آغاز کنفرانس سامسونگ نیز اشاره داشت؛ اما این تنها سرنخ بزرگ ما برای پیش بینی این موضوع نخواهد بود. سامسونگ با انتشار یک دعوتنامه جدید دیگر، مهر تائیدی بر روی این پیش بینی زد.

سامسونگ گیر S3 در 31 آگوست (10 شهریور ماه) رونمایی خواهد شد

اگر به تصویر این دعوتنامه که در زیر آمده است نگاهی بیندازید، یک عکس تقریبا فانتزی خواهید دید که چهره‌ی یک ساعت را به تصویر کشیده و در زیر آن عبارت “Talk About 3” (صحبت درباره 3 است) به وضوح قابل خواندن است. از قبل شایعاتی شنیده می‌شد که سامسونگ Gear S3 در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. ممکن است که عدد 3 اشاره‌ای به این موضوع داشته باشد. هر چند که ممکن است به سومین نسل از ساعت‌های هوشمند گیر هم مربوط شود.

در بالای عنوان این دعوتنامه نیز آمده است که “رویداد راه اندازی Gear جدید سامسونگ” بله ! بنابراین اکنون دیگر با خیال راحت می‌توان گفت که سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) در 31 آگوست 2016 به طور رسمی رونمایی خواهد شد. در این دعوتنامه نکته جالب دیگری نیز نهفته است. سامسونگ گیر اس 3 نمایشگری دایره‌ای شکل خواهد  داشت. این طراحی گرد، درست به مانند مدل Gear S2 و شایعاتی است که از قبل شنیده شده بود و البته هیچ دلیلی هم وجود ندارد که سامسونگ بخواهد طراحی دایره‌ای شکل ساعت هوشمند جدید خود را تغییر دهد. این مدل دایره‌ای شکل، امروزه به رایج ترین و مدرن ترین شکل طراحی برای ساعت های هوشمند تبدیل شده است.

در هر صورت با ما همراه باشید. در هفته آینده جزئیات بیشتری به بیرون درز خواهد کرد. زمان رونمایی چندان دور نیست.

سامسونگ گیر S3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*