جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ

لحظات جادویی و فوق العاده کودکی خود را به هنگام باز کردن کادوها به یاد دارید؟ این روزها ما نیز در حین جعبه گشایی و بررسی گوشی‌های جدید، چنین حسی را تجربه می‌کنیم. با اینکه گوشی‌های هوشمند با کاغذ کادو رنگارنگ و روبان در اختیارتان قرار نمی‌گیرد، اما به هر حال یک دنیا تکنولوژی جدید را در خود جای داده است و همین موضوع نیز ما را هیجان زده می‌کند. حالا با رسیدن فبلت جدید کره‌ای به دست ما، با جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) در خدمت شما هستیم.

ویدیو جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شد

فبلت ضد آب و گرد و غبار سامسونگ با حسگر عنبیه چشم (یا همان آیریس) و صفحه نمایش از دو طرف خمیده روانه بازار شده است و تفاوت زیادی با گلکسی نوت 5 این شرکت در سال قبل دارد. در این میان سامسونگ از نام گلکسی نوت 6 چشم پوشی کرد تا پسوند عددی پرچمدارانش در سری اس و نوت همگام شوند. گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ و قلم S Pen به عنوان یک پرچمدار دیگر از این کمپانی کره‌ای شناخته می‌شود که تمرکز خود را بر روی بالا بردن بهره وری کاربران قرار داده است.

اوایل این ماه پس از رونمایی رسمی سامسونگ از این پرچمدار قدرتمند، مشخصات آن را به صورت کامل به عرض شما رساندیم. این شرکت سنت شکنی کرد و گلکسی نوت 7 را قبل از رسیدن به فصل شلوغ معرفی محصولات جدید (اواخر آگوست و اوایل سپتامبر) رونمایی کرد؛ البته یکی دیگر از دلایل این موضوع را می‌توان رقابت فشرده سامسونگ با کمپانی اپل در نظر گرفت. حالا در ادامه می‌خواهیم با جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ در خدمت شما باشیم.

جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ

این پرچمدار قدرتمند اواخر همین هفته توسط سامسونگ و اپراتورهای تحت قرارداد به بازار عرضه می‌گردد. قصد نداریم هیجان شما در حین خرید و جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ در منزل خود را از بین ببریم، اما این پیش نمایش می‌تواند شما را در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

اگر اخیرا یک گوشی گلکسی جدید از محصولات سامسونگ را خریداری کرده باشید – به خصوص گلکسی اس 7 و اس 7 اج – پرچمدار جدید سری نوت کره‌ای ها تا حدی برایتان آشنا خواهد بود؛ نکات مشترکی که در این ویدیو جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ بیشتر با آنها آشنا می‌شویم.

گوشی گلکسی Note 7 سامسونگ به همراه یک شارژر با تکنولوژی شارژ‌ انطباقی (Adaptive Charge) همراه شده است، اما در این بخش شاهد تغییر جدیدی هستیم؛ مهندسان کره‌ای این بار به جای استفاده از کابل متداول میکرو یو اس بی، خروجی جدید یو اس بی نسخه C را مورد استفاده قرار داده است.

خوشبختانه برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات خود را از یک گوشی با میکرو یو اس بی انتقال دهند، یک آداپتور اختصاصی در جعبه گنجانده شده است. این آداپتور با دو خروجی میکرو یو اس بی و همچنین USB نسخه C همراه بوده و در نوع بسیار کاربردی است.

جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ

هندزفری‌های همیشگی سامسونگ نیز در جعبه Note 7 قرار گرفته‌اند و خبری از تغییرات جدید در این بخش نیست. در نهایت دفترچه‌ راهنمای گوشی و قلم اس پن (S Pen) سامسونگ نیز در جعبه گنجانده شده‌اند. کاربران می‌توانند حافظه 64 گیگابایتی این فبلت جدید را با خروجی کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهند. همچنین کاربرانی که نوت 7 خود را تا قبل از تاریخ 28 آگوست خریداری کنند، یک کارت حافظه میکرو اس دی 256 گیگابایتی یا دستبند سلامتی گیر فیت 2 را به انتخاب خود به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

اینها تنها توضیحات کوتاهی از گوشی جدید و قدرتمند کره‌ای ها بودند و جهت آشنایی بیشتر با آن، توجه شما را به ویدیو جعبه گشایی گلکسی نوت 7 سامسونگ جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟ آیا فبلت Galaxy Note 7 سامسونگ توجه شما را به خود جلب کرد؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*