رندر شیائومی می نوت 2

رندر شیائومی می نوت 2 در فضای مجازی منتشر شد؛ دوربین دوگانه و نمایشگر منحنی خودنمایی کرد

ساعاتی قبل تصاویری از رندر شیائومی می نوت 2 در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) یکی از قابل پیش بینی ترین گوشی‌هایی است که در نیمه دوم سال 2016 رونمایی می‌شود.

تحلیلگر مشهور Pan Juitang نشان داده بود که این پرچمدار جدید به زودی می‌تواند در همین ماه آگوست معرفی شود؛ اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری مبنی بر معرفی رسمی این گوشی هوشمند در رویداد ماه آگوست شنیده نشد. با این حال شایعات جدید و درز رندر شیائومی می نوت 2 ، نام این دستگاه را مجددا بر سر زبان‌ها انداخت.

این دستگاه با ویژگی‌هایی همچون دوربین دوگانه، نمایشگر منحنی و تراشه اسنپدراگون 821 تعریف می‌شد و اکنون رندرهایی که توسط طرفداران شیائومی ساخته شده همین ویژگی‌ها را به خوبی نمایش می‌دهند.

رندر شیائومی می نوت 2 گوشی زیبایی را به نمایش گذاشته است

تصویر رندر شیائومی می نوت 2 نشان می‌دهد که در ساخت این دیوایس از همان بدنه‌ی شیشه‌ای 3D که در مدل می 5 دیده شد، استفاده شده است. به علاوه آن که یک دوربین دوگانه به وضوح در پنل پشتی خودنمایی کرده و نمایشگر منحنی آن، شایعات منتشر شده‌ی قبلی را تایید می‌کند. در واقع همین چند روز پیش بود که گفته می‌شد، پنل جلویی شیائومی Mi Note 2 با یک نمایشگر دو طرف منحنی به بازار عرضه خواهد شد. مسلما طراحی آن کمی به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) شباهت دارد. به نظر می‌رسد که برای ساخت رندر شیائومی می نوت 2 تمامی این اطلاعات در نظر گرفته شده و این تصاویر صادقانه جزئیات این فبلت را به نمایش گذاشته‌اند. این رندرها می‌توانند تصویری مشخص از پرچمدار جدید شیائومی را در اختیارمان بگذارند؛ هرچند که تاکنون هیچ تصویر زنده‌ای از این گوشی دیده نشده و نمی‌توان به طور صد در صد این رندرها را مورد تایید قرار داد.

رندر شیائومی می نوت 2

پنل جلویی این دیوایس بسیار زیبا طراحی شده است. در واقع نمایشگر دو طرف منحنی آن، حاشیه بسیار کمی برای این گوشی باقی گذاشته و دکمه اصلی مستطیل شکل قرار گرفته در زیر این صفحه نمایش، نمای زیبایی به آن داده است.

تصویر ارائه شده از رندر شیائومی می نوت 2 به خوبی محل قرار گیری اسپیکرها را نیز نشان می‌دهد که چگونه در پائین این گوشی هوشمند جا خوش کرده‌اند. البته پورت یو اس بی نوع C هم به خوبی در این طراحی به نمایش گذاشته شده است. طراحی پنل پشتی نیز بسیار به بدنه‌ شیشه‌ای شیائومی می 5 شباهت دارد، اگر چه در اینجا یک دوربین دوگانه در کنار یک جفت فلش LED قرار گرفته است.

فقط جهت یادآوری اجازه دهید تا مشخصات شیائومی می نوت 2 را با هم مرور کنیم، البته مشخصاتی که تاکنون مورد تائید قرار نگرفته است. شایعات می‌گویند که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 2160 در 3840 پیکسل بوده و پردازنده اسنپدراگون 821 کوالکام به آن قدرت خواهد داد. از دیگر مشخصات Mi Note 2 می‌توان به باتری غیر قابل تعویض 3600 میلی‌آمپر ساعتی، 4 یا 6 گیگابایت رم و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

در هر صورت رندر شیائومی می نوت 2 یک طراحی بسیار عالی از این فبلت را به نمایش گذاشته و به نظر نمی‌رسد که کمپانی شیائومی نیز بخواهد چیزی کمتر از این ارائه دهد.

رندر شیائومی می نوت 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*