پتنت لو رفته اپل

پتنت لو رفته اپل خودرویی شبیه به تانک را به تصویر کشیده است!

کمپانی اپل همیشه نشان داده که در ارائه هر تکنولوژی جدید و منحصر به فرد عجله‌ای ندارد و کیفیت کار را اولویت خود قرار داده است. به عنوان مثال پروژه مخفی اتومبیل این شرکت هنوز تا رونمایی نهایی خود سال‌ها فاصله دارد. اما حالا با انتشار اولین پتنت لو رفته اپل از این پروژه، اطلاعات اندکی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. البته در این پتنت لو رفته اپل نمی‌توان به دنبال جزئیات و مشخصات دقیق خودرو اهالی کوپرتینو باشیم، اما با این حال اطلاعات جالبی در این طرح مفهومی به چشم می‌خورند. با گجت نیوز همراه باشید.

در پتنت لو رفته اپل یک تانک طراحی شده است

این طرح مفهومی سال گذشته توسط سرویس اپل و BAE Systems ثبت شده است و می‌توان سیستم فرمان و هدایت خودرو را در آن مشاهده کرد. طراحی عجیب خودرو درون این پتنت لو رفته اپل ما را به یاد یک اتوبوس یا قطار می‌اندازد، حتی این وسیله را می‌توان شبیه به خودروهای ارتشی همچون تانک‌ها در نظر گرفت. طراحی چرخ‌های خودرو در این طرح مفهومی کاملا مشابه با یک تانک است و بخش بالای آن اطلاعاتی در زمینه نحوه فرمان وسیله را در اختیارمان قرار می‌دهد.

سرویس BAE Systems اخیرا محصولاتی را برای استفاده در ارتش (زمینی، هوایی و دریایی) طراحی کرده است و بنابراین شباهت وسیله نقلیه پتنت لو رفته اپل به تانک را می‌توان تا حدی توجیه کرد. از طرفی خبرگذاری Patently Apple نیز موفق شد تصویری از پتنت یک اتوبوس را در وب سایت اپل پیدا کند. بدین ترتیب این خودرو را نیز می‌توان به پتنت جدید لو رفته ربط داد.

با این حال متاسفانه دخالت اپل در این خودرو جدید و عجیب هنوز مشخص نشده است. کاملا مشخص است که اهالی کوپرتینو به تکنولوژی خودران در خودروها علاقه زیادی دارند و در سال‌های آینده نیز طرح‌های مفهومی جدیدی در فضای وب منتشر خواهند شد. با این حال نقشه‌های اپل برای تکنولوژی خودروهای خودران خود هنوز هم یک راز بزرگ است. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این طرح‌های مفهومی جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*