رویداد مطبوعاتی سامسونگ

دعوت نامه رویداد مطبوعاتی سامسونگ در IFA از معرفی گیر اس 3 خبر می‌دهد

سامسونگ با رونمایی گوشی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) در رویداد اختصاصی خود، معرفی ساعت هوشمند گیر اس 3 (Samsung Gear S3) را به رویداد جهانی و پر مخاطب IFA 2016 برلین موکول کرد. سال گذشته نیز شاهد رونمایی از ساعت هوشمند گیر اس 2 و نسخه کلاسیک آن در مراسم IFA برلین بودیم. حالا نیز در دعوت‌نامه رویداد مطبوعاتی سامسونگ در IFA برلین، اشاره‌ای به دو ساعت هوشمند جدید این شرکت شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در دعوت‌نامه جدید کره‌ای ها، رویداد مطبوعاتی سامسونگ در IFA در روز اول سپتامبر برگزار می‌گردد؛ دقیقا همچون سال گذشته. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، عقربه‌های ساعت در تصویر مربوط به این دعوت‌نامه، اشاره مستقیمی به ساعت هوشمند Gear S3 و نسخه کلاسیک آن دارند؛ بنابراین رونمایی کره‌ای ها از ساعت‌های هوشمند جدید خود در کمتر از سه هفته دیگر اتفاق می‌افتد؛ به عبارتی این تصویر حاکی از آن است که پوشیدنی‌های جدید این شرکت قطعا در رویداد مطبوعاتی سامسونگ در IFA به نمایش در خواهند آمد.

انتظار می‌رود سامسونگ در سال جاری از ساعت هوشمند گیر S3 و گیر S3 کلاسیک رونمایی کند. هفته گذشته گزارشی مبنی بر ثبت برند تجاری Gear S3 Classic در کشور کره در خبرگذاری‌های مختلف منتشر شده بود. علاوه بر این دو مدل، گفته می‌شود نسخه گران و لوکس ساعت گیر اس 3 سامسونگ نیز به احتمال زیاد در ماه مارس سال 2017 در دو رویداد World Watch و Jewelry Show رونمایی می‌گردد.

رویداد مطبوعاتی سامسونگ

گفته می‌شود در ساعت هوشمند جدید سامسونگ شاهد مجموعه‌ای کامل از حسگر‌های مختلف نظیر ارتفاع سنج، سرعت سنج، موقعیت یاب و فشار سنج خواهیم بود. بنابراین گیر اس 3 بدون نیاز به تلفن‌ هوشمند کاربر می‌تواند موقعیت مکانی وی در نقشه را مشخص کند و هر حرکت وی را تحت نظر داشته باشد. سرعت سنج نیز می‌تواند سرعت شما در حرکات ورزشی مختلف را بررسی کند و در نهایت ارتفاع سنج ساعت می‌تواند در شرایط مختلف به کمک شما بیاید. نمودارهای تحلیلی این ساعت هوشمند نیز در نوع خود کارآمد و منحصر به فرد هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*