تصاویر ایسوس زن واچ 3

تصاویر ایسوس زن واچ 3 به بیرون درز کرد

چند روز قبل اسناد و مدارکی از کمیسیون ارتباطات فدرال منتشر شد که از طراحی نسل جدید ساعت هوشمند ایسوس با نمایشگر دایره‌ای شکل خبر می‌داد و اکنون به نظر می‌رسد که این خبر کاملا صحت داشته است. ساعاتی قبل تصاویر ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3) در فضای وب خودنمایی کرد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده به وضوح نشان می‌دهد که این پوشیدنی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear)، از یک صفحه نمایش گرد برخوردار شده است. نسل‌های قبلی این مدل، یعنی ایسوس زن واچ (Asus ZenWatch) و ایسوس زن واچ 2 (Asus ZenWatch 2) با نمایشگرهای مربعی شکل طراحی شده بودند.

تصاویر ایسوس زن واچ 3 از طریق NCC به بیرون درز کرد

عکس‌های قرار گرفته در گالری زیر، تصاویر ایسوس زن واچ 3 است و شما به راحتی می‌توانید ببینید که ساعت هوشمند جدید ایسوس نیز با نمایشگری دایره‌ای شکل خودنمایی خواهد کرد (تقریبا اکثر ساعت های هوشمند مدرن امروزی به صفحه نمایش گرد مجهز شده‌اند و البته استثناهایی همچون اپل واچ نیز وجود دارد). این تصاویر امروز از کمیسیون ارتباطات ملی چین یا به اختصار NCC به بیرون درز کرده است. در ضمن این آژانس فراموش کرده که که توضیح دهد، آیا این عکس‌ها به صورت محرمانه به دستشان رسیده و یا به درخواست کمپانی Asus منتشر شده است؟ هر چند که در اصل ماجرا توفیقی نخواهد داشت.

تصاویر ایسوس زن واچ 3

بر اساس اسناد FCC، ایسوس ZenWatch 3 از استیل ضد زنگ ساخته شده است و البته این تصاویر نیز این موضوع را تائید می‌کتند. در کنار قاب ساعت هوشمند زن واچ 3 سه دکمه قرار گرفته‌اند و در پنل پشتی آن دو خروجی پین کوچک برای اتصال به شارژر آن دیده می‌شود.

بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که نسل جدید ساعت اندروید ویر کمپانی Asus با ساختاری دایره‌ای شکل طراحی شده و انتشار این تصاویر، گواهی بر این مدعاست. این احتمال وجود دارد که زن واچ 3 در نمایشگاه IFA 2016 برلین که در ماه آینده برگزار خواهد شد، به نمایش درآید. تا آن زمان مدت زیادی باقی نمانده است. فقط کافی است کمی صبر کرده و جزئیات را در گجت نیوز دنبال کنید. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*