گوشی ال جی وی 20

گوشی ال جی وی 20 با فناوری Quad DAC برای ارائه کیفیت صدای بالاتر عرضه می‌شود

بر اساس اعلام کمپانی LG، گوشی ال جی وی 20 با فناوری Quad DAC برای ارائه کیفیت صدای بالاتر عرضه خواهد شد. گوشی ال جی وی 20 (LG v20) اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که قابلیت صدای Quad DAC (مبدل دیجیتال به انالوگ) های-فای ۳۲ بیت دارد و تجربه صدای بی‌نظیری را برای موبایل به ارمغان می‌آورد.

فناوری Quad DAC در گوشی ال جی وی 20 باعث می‌شود وقتی شما از هدفون استفاده می‌کنید، صدای واضح و شفافی نزدیک به صدای واقعی و زنده اطراف بشنوید. این صدا بسیار بهتر از صدایی است که  DACهای قبلی تولید می‌کردند، زیرا می‌تواند صداهای مزاحم اطراف را تا 50 درصد کاهش دهد. ویدئوهایی که با گوشی ال جی V20 گرفته می‌شوند نیز می‌توانند صدای غرش امواج در ساحل و یا مکالمه دو نفر در یک محیط پر سرو صدا را به راحتی ضبط کنند.

گوشی ال جی وی 20

ال‌جی با همکاری نزدیک با شرکت ESS Technology، که یک مجموعه پیشگام در تولید دستگاه‌های صوتی و صدای آنالوگ باکیفیت است، اطمینان می‌دهد که Quad DAC بهترین تجربه صدا را برای کاربران گوشی ال جی V20 به ارمغان می‌آورد. Quad DAC  محور اصلی بسیاری از قابلیت‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌ای است که در ال‌جی V20 گنجانده شده است. ESS Technology قبلاً در مدل قبلی V20  یعنی ال‌جیV10، صدای DAC های-فای ۳۲ بیت را ارائه کرده بود.

Juno Cho ، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت:

“با رشد فناوری تلفن‌های هوشمند، شاهد آن هستیم که هر روز مشتریان بیشتری به دنبال چیزهایی فراتر از پردازنده پرسرعت و نمایشگر بزرگ در تلفن همراهشان هستند. با حرکت صنعت به سوی ارائه محتوا‌های مختلف چندرسانه‌ای، کیفیت صدای بهتر جهشی  طبیعی برای یک تلفن همراه هوشمند است. ما از ادامه این همکاری درازمدت با ESS بسیار خشنودیم و بهترین صدا را به کاربران ال‌جی V20 هدیه خواهیم داد.”

رابرت بلِیر، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ESS Technology ، گفت:

«ما از ارائه فناوری Quad DAC در V20، جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی برای مشتریانی که بهترین تجربه رسانه را می‌خواهند، بی‌نهایت هیجان‌زده‌ایم. وجود Quad DAC در V20، به عنوان یک فناوری که معمولاً در تجهیزات صوتی پیشرفته موجود است، باعث می‌شود کاربران حس کنند یک سیستم سینمای خانگی حرفه‌ای در تلفن هوشمند خود به همراه دارند.»

توجه : تصاویر درج شده در این مطلب، رندرهای غیر رسمی گوشی ال جی وی 20 بوده و مورد تایید شرکت ال جی نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*