ایسوس زن واچ 3

ایسوس زن واچ 3 با نمایشگری گرد ظاهر خواهد شد

ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3) با نمایشگری گرد خودنمایی خواهد کرد. ایسوس یکی از اولین کمپانی‌های تکنولوژی است که محصولات پوشیدنی هوشمند خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear) پایه ریزی کرده و به نظر می‌رسد که خود را آماده می‌کند تا به زودی از اولین ساعت هوشمند خود با نمایشگری گرد، رونمایی کند؛ اما این را از کجا می‌دانیم؟

در واقع هیچ جادویی در این پیش‌بینی در کار نیست. به تازگی وب‌سایت Ausdroid بر اساس اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده‌ای کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) این خبر را در فضای آنلاین به اشتراک گذاشت. هر دو ساعت هوشمند ایسوس زن واچ اصلی و زن واچ 2 (ZenWatch 2) با صفحه نمایشی مربع شکل با لبه‌هایی گرد ساخته شدند؛ اما به نظر می‌رسد که کمپانی Asus قصد دارد تا با رونمایی از ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3)، اولین ساعت هوشمند دایره‌ای شکل خود را راهی بازار کند.

ایسوس زن واچ 3 با نمایشگر دایره‌ای شکل تولید خواهد شد

متاسفانه تاییدیه FCC جزئیات بیشتری را درباره ساعت هوشمند جدید ایسوس نشان نمی‌دهد. اسناد رسمی منتشر شده از این سازمان فاش می‌کند که نمایشگر این دستگاه یک صفحه نمایش دایره‌ای بوده و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. در ضمن از شارژر 2 آمپر – 5 ولت نیز بهره می‌برد. این پوشیدنی جدید نیز درست به مانند دو نسل قبلی خود با ورودی مستقیم شارژ خواهد شد و نه از طریق شارژ بی‌سیم همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند مدرن امروزی که از این طریق شارژ می‌شوند. مسلما ایسوس برای این قضیه باید زودتر فکری کند.

از نظر گزینه‌های ارتباطی، سومین نسل از ساعت‌های هوشمند زن واچ با بلوتوث 4.2 و Wi-Fi 802.11 b/g/n همراه خواهد بود.

ایسوس زن واچ 3

اگر چه اولین اسمارت واچ‌های مبتنی بر اندروید ویر مربعی شکل بودند، اما به مرور بسیاری از این محصولات پوشیدنی هوشمند فرمی دایره‌ای شکل به خود گرفتند. محصولاتی همچون سامسونگ گیر اس 2 (Samsung Gear S2)، موتورولا موتو 360 (Motorola Moto 360) و LG G Watch Urbane نمونه‌هایی هستند که با نمایشگری گرد در بازارهای جهانی خودنمایی کردند. البته یک استثنای قابل توجه نیز در اینجا وجود دارد، اپل واچ (Apple Watch)، ساعت هوشمند غول کوپرتینو که با نمایشگری مستطیل شکل به بازار عرضه شد.

از آنجا که نسخه دوم سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear 2.0) حدودا چند ماه پیش منتشر شد، شانس زیادی وجود دارد که ایسوس زن واچ 3 بر پایه‌ی این سیستم عامل شکل گرفته باشد. از نظر چشم انداز طراحی رابط کاربری نیز، به نظر می‌رسد که اندروید ویر 2.0 با UI دایره‌ای شکل جدیدی معرفی شده که به طور خاص می‌تواند بر روی ساعت‌های هوشمند با نمایشگر گرد بنشیند.

نمایشگاه IFA 2016 از اوایل ماه آینده در برلین آغاز خواهد شد و شانس زیادی وجود دارد که ایسوس ZenWatch 3 در آنجا رخ نشان دهد. مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از این پوشیدنی هوشمند به گوش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*