گوشی هوشمند آیفون 7

منتظر عرضه سه مدل مختلف از گوشی هوشمند آیفون 7 باشید

کمتر از یک ماه دیگر اپل از گوشی هوشمند آیفون 7 ، تازه‌ترین نسل هندست‌های برند آیفون ، رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شایعات زیادی را در خصوص عرضه این محصولات در سه نسخه مختلف شامل آیفون 7، 7 پلاس و 7 پرو شنیده‌ایم؛ اما همچنان ممکن است که اپل ریتم عرضه محصولات خود را به هم نزده و همچنان آیفون‌های جدید خود را در دو مدل عرضه کند.

مدت‌ها است که شایعات زیادی را در خصوص تعداد مدل‌های قابل عرضه گوشی هوشمند آیفون 7 (یا آیفون 2016) می‌شنویم. بسیاری از شایعات عنوان می‌کنند که این محصول در دو نسخه عرضه خواهد شد و در سوی دیگر شایعات خبر از عرضه گوشی هوشمند آیفون 7 در سه نسخه شامل آیفون 7 (iPhone 7)، آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) و آیفون 7 پرو (iPhone 7 Pro) می‌دهد. مدل پلاس از همه لحاظ به جز اندازه صفحه نمایش حاوی تغییری نسبت به مدل اصلی نیست اما به گفته‌ی شایعات مدل پرو گوشی هوشمند آیفون 7 از دو دوربین در پنل پشتی خود برخوردار است و دارای قیمت بیشتری نیز خواهد بود.

با تمام این تفاسیر اطلاعات جدیدی از رسانه Nikkey Asian Report منتشر شده است که به نوعی توضیحاتی را در ارتباط با مدل‌های مختلف نسل آینده آیفون‌های اپل ارائه کرده است. این نخستین باری نیست که می‌شنویم نسل آینده آیفون‌های اپل در سه نسخه مختلف عرضه خواهند شد. تا به حال بارها و بارها شنیده‌ایم که اپل در کنار آیفون پلاس قرار است از محصولی متفاوت با نام آیفون پرو نیز رونمایی کند.

این شرکت قصد دارد با عرضه آیفون‌های جدید، فروش فوق العاده ضعیف گوشی‌های هوشمند خود را جبران کند. چندی پیش در خبری به صورت مفصل عنوان کردیم که گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2016 نشان دهنده سقوط آزاد سودآوری شرکت اپل بود و به نسبت گزارش مالی سالیانه، ضعیف‌ترین میزان درآمدزایی کمپانی اپل از طریق فروش آیفون‌ها رقم خورد. هرچند که آن‌ها در سه ماهه سوم کمی این قضیه را جبران کردن اما بدون شک آیفون‌های بعدی اپل می‌توانند نقش سرنوشت‌سازی را برای ادامه مسیر این شرکت کوپرتینویی ایفا کنند و این احتمال را به وجود می‌آورد تا شاهد معرفی دو مدل مطابق سال‌های اخیر باشیم.

گوشی هوشمند آیفون 7

هنوز هم احتمال معرفی گوشی هوشمند آیفون 7 در سه مدل مختلف وجود دارد

بنابراین دوربین دوگانه را کدام یک از این مدل‌ها میزبانی خواهند کرد؟ گزارش دیگری در این خصوص وجود دارد که ادعا می‌کند اپل آیفون 7 پلاس را عرضه نمی‌کند و در عوض آن قصد دارد از یک گوشی دو دوربینه و حرفه‌ای‌تر به نام آیفون 7 پرو (iPhone 7 Pro) رونمایی کند. هرچند که این احتمال وجود دارد نام این محصول در زمان رونمایی به آیفون 7 پلاس تغییر پیدا کند.

البته با توجه به مخفی کاری‌های اپل و حفاظت آن از عدم درز اطلاعات محصولات عرضه نشده این شرکت به بیرون، هنوز هم ما نمی‌توانیم قاطعانه در خصوص گوشی هوشمند آیفون 7 و نسخه‌های قابل عرضه آن سخن بگوییم. چیزی حدود 1 ماه تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی مانده است و باید برای اطمینان از این خبر تا آن زمان صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*