تراشه های اپل A11

تراشه های اپل A11 در همکاری با کمپانی TSMC ساخته می‌شود

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که اهالی کوپرتینو برای ساخت تراشه های اپل A11 با کمپانی تایوانی TSMC همکاری می‌کند. تراشه‌هایی که در دستگاه‌های آیفون سال 2017 قدرتنمایی خواهند کرد. گزارش شده که تراشه‌های اپل A11 با فرآیند ساخت 10 نانومتری تولید خواهند شد، چنین تکنولوژی در ساخت باعث می‌شود تا تراشه های قدرتمندتر و کارآمدتری به دست آید. گفته می‌شود که این تراشه‌های جدید به فناوری فن یکپارچه TSMC مجهز خواهند شد.

سامسونگ از قبل یکی از تامین کننده‌های چیپست‌های سری A بوده است؛ اما گویا اپل رفته رفته در حال تغییر استراتژی کسب و کار خود به سمت کمپانی تایوانی ساخت قطعات نیمه هادی، TSMC است. در این زمان به طور قطع به یقین نمی‌توان به این خبر اعتماد کرد؛ چرا که ممکن است غول کوپرتینو برای ساخت تراشه‌های اپل A11 خود همچنان به سامسونگ تکیه کرده و تولید جدیدترین پردازنده خود را بر اساس مهندسی این کمپانی کره‌ای به بازار عرضه کند.

تراشه های اپل A11 با فرآیند 10 نانومتری و توسط TSMC ساخته خواهند شد

تاکنون هیچ چیزی به طور رسمی توسط Apple تائید نشده است ؛ اما این احتمال وجود دارد که این تراشه های جدید در آیفون‌های سال 2017 خودنمایی کنند. این طور که گفته شده است، آیفون 2017 اپل یک محصول کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی خود بوده و با تغییرات اساسی همراه خواهد بود. ممکن است در گوشی هوشمند سال آینده‌ اپل، نمایشگرهای اولد رخ نشان دهند.

نبود چنین تغییرات اساسی در آیفون امسال یکی از دلایلی بوده که به خوبی بیان می‌کند چرا برخی از کارشناسان معتقدند که آیفون 7 بیشتر به یک به روزرسانی شباهت دارد و اپل همه‌ چیزهای خوب را برای آیفون 8 نگه داشته است. مطمئنا زمانی که این شرکت پردازنده‌‌های Apple A11 خود را به لیتوگرافی قدرتمند 10 نانومتری مجهز کند، جهانی از امکانات به روی کاربران گشوده خواهد شد. قدرتنمایی اپل را باید با آیفون‌های 2017 نظاره کرد، محصول سال آینده کوپرتینو می‌تواند بسیار دیدنی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*