کوروت

نسخه موتور وسط کوروت تا سال 2019 به بازار می‌آید

به دنبال حدس و گمان‌های فراوان، سرانجام احتمال خبر تولید نسخه موتور وسط کوروت تایید شد. طراحی و توسعه‌ این مدل به دلیل پیچیدگی‌ها و حساسیت‌‌های زیاد، زمان و هزینه‌ مضاعفی می‌طلبد؛ اما جنرال موتورز در حال حاضر اعلام کرده که این خودرو افسانه‌ای تا سال 2019 روانه‌ بازار خواهد شد.

عرضه نسخه موتور وسط کوروت در سال 2019

منابع داخلی خبرگزاری دیترویت (Detroit News) اعلام کردند که این خودرو تنها یک نمونه‌ موتور وسط نیست بلکه این خودرو در سال 2019، تنها مدل کوروت خواهد بود که شرکت جنرال موتورز عرضه می‌کند.

در این گزارش همچنین زمزمه‌‌هایی که پیش از این راجع به کوروت C8 (ملقب به امپراتور) شنیده میشد شفاف سازی شدند و ظاهرا در اوایل سال 2018 رونمایی خواهد شد. مراسم پرده برداری این خودرو احتمالا در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی که ماه ژانویه برگزار می‌شود اجرا خواهد شد.

البته سرنخ‌هایی نیز وجود دارند که نشان می‌دهد جنرال موتورز قصد دارد به مناسبت 63 سالگی این محصول برنامه ریزی کند. در ماه ژوئن، عکس‌های مخفی از آزمون خودرویی توسط این شرکت منتشر شد که به طور غیر معمولی به C7 شباهت داشت. عقب خودرو کشیده و کمی پهن بود که نشان می‌داد پیشرانه آن در قسمت پشتی تعبیه شده است.

اخیرا سرمایه‌ گذاری‌های زیادی در شرکت تولید کننده کوروت انجام شده که کل این سرمایه گذاری ها حدود 800 میلیون دلار است و شامل 439 میلیون دلار برای ایجاد کارگاه رنگ جدید (در ماه ژوئن گذشته) و 290 میلیون دلار برای ارتقا و تجهیزات جدید مرکز مونتاژ می‌شود.

جنرال موتورز هنوز هیچ حرفی درباره جزئیات محصول خود نزده اما منابع و خبرگزاری‌ های معتبر اعلام کرده‌اند که تمام جزئیات خودرو در دسترس است. یکی از منابع آگاه از خبرگزاری دیترویت اعلام کرده که طبق گفته‌ رئیس واحد توسعه‌ محصولات، اطلاعات این خودرو فعلا بسیار محرمانه هستند.

کوروتاین منابع خبری همچنین اعلام کرده‌اند که پیشرانه LT1 V-8 خودرو C7، روی مدل جدید نیز استفاده خواهد شد تا هزینه ها کاهش یابند. در آخرین گزارش جنرال موتورز نیز گفته شده بود که این شرکت قصد دارد یک پیشرانه V8 دو میل سوپاپ را به عنوان ارتقایی پس از رونمایی C8 برای آن ارائه کند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که کوروت C7 فعلی نهایتا تا سال 2021 تولید خواهد شد و پس از آن C8 تنها مدلی است که روی خط تولید شرکت قرار خواهد داشت.

در این گزارش تام والاس (Tom Wallace)، رئیس سابق واحد مهندسی کوروت اعلام کرده که بیشتر شدن جمعیت، جنرال موتورز را مجبور کرده تا خریداران مختلف را تحت تاثیر قرار دهد. طبق اظهارات وی، پس از شروع به کار او در این شرکت (در سال 2006)، متوسط سن مشتریان آن‌ها سه سال پیرتر شده و این موضوع جنرال موتورز را به ترس وا داشته است.

باب لوتز (Bob Lutz) رئیس اسبق واحد توسعه محصولات نیز دو نکته به این گزارش افزوده است، او ادعا کرده  که سرمایه‌ گذاری‌های اخیر در کارخانه کوروت تقریبا برابر با همان هزینه‌ای است که او در سال 2007 برای تولید کوروت با پیشرانه متوسط درخواست کرده بود  که به دلیل نبود سرمایه و احتمالا ورشکستگی، لغو شد. همچنین از آنجایی‌ که فرایند توسعه مدل جدید بسیار طولانی خواهد بود، او گفت که انتظار دارد نمونه پلاگین این خودرو زودتر عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*