استخدام نویسنده در گیم شات

فراخوان استخدام نویسنده در گیم شات

زیر مجموعه گیم و سینمای خانواده گجت نیوز، وب سایت گیم شات (Gameshot.ir) جهت تکمیل تیم تحریریه خود از علاقمندان به نویسندگی اخبار و مقالات در دو حوزه گیم و سینما به صورت دورکاری دعوت به همکاری می‌کند.جهت اطلاع از شرایط استخدام نویسنده در گیم شات در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه دنیای بازی‌های ویدیویی و سینما به دو حوزه جذاب و پرمخاطب میان مردم مبدل شده و بسیاری از ما در زندگی روزمره خود حداقل با یکی از این دو حوزه سروکار داریم. تا چند ماه پیش اخبار و مقالات مهم دنیای گیم و سینما را در گجت نیوز پوشش می‌دادیم اما اهمیت این موضوعات و طرفداران بسیار آن خصوصاً در کشورمان باعث شد تا با راه اندازی گیم شات (Gameshot.ir)، مسیر را تخصصی‌تر و کامل دنبال کنیم.

گیم‌شات محفل همکاری زبده‌ترین دوست‌داران دو حوزه بازی و سینمای ایران است و هم‌اکنون قصد دارد برای گسترش فعالیت‌های خود، اقدام به جذب نیرو کند؛ پس اگر می‌خواهید در یکی از بهترین‌ محیط‌های کاری فعالیت کنید و از مزایای ویژه‌ای برخوردار شوید، فرصت را از دست ندهید! چراکه گیم‌شات استخدام می‌کند.

اگر علاقمند به فعالیت در گیم شات هستید بهتر است ابتدا شرایط زیر را مطالعه کرده و در صورتی که احساس می‌کنید واجد شرایط هستید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

شرایط استخدام نویسنده در گیم شات :

  • تسلط به ترجمه متون انگلیسی
  • توانایی نویسندگی و ترجمه مطالب با متن صریح و روان
  • آشنایی با قواعد نگارشی زبان فارسی
  • دانش و پیش زمینه کافی در دو حوزه گیم و سینما
  • تسلط به نگارش مطلب در سیستم مدیریت محتوی وردپرس و آشنایی با مباحث سئو
  • سابقه فعالیت در رسانه های مشابه و یا ارائه نمونه کار با کیفیت
  • داشتن روحیه کار تیمی، مسوولیت‌پذیری، پشتکار و وفاداری به تیم
  • داشتن روزانه حداقل 5 ساعت زمان آزاد برای نگارش مطلب در سایت
  • دارا بودن حداقل 18 سال سن

لازم به ذکر است که استخدام نویسنده در گیم شات به صورت کار نیمه‌وقت یا تمام وقت و در قالب دورکاری امکان پذیر است.حقوق و دستمزد نویسندگان نیز به صورت حق التحریری و ماهیانه پرداخت خواهد شد.

در صورتی که فکر می کنید ، شرایط همکاری با گیم شات را دارا هستید، لطفا فرم زیر را تکمیل، و برای ما ارسال کنید.به تمام درخواست های ارسالی پس از بررسی پاسخ داده خواهد، لطفا از ارسال فرم همکاری تکراری خودداری فرمایید.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اقا بى زحمت جوابتون منفیه بفرمایید ذکر کنید من الان دوتا جاى دیگه هم دارم ولى ترجیح میدم اینجا باشم

  2. منتظر پاسخ شما دوست عزیز هستم

  3. با سلام
    بنده فرم درخواست استخدام رو براى شما ارسال کردم فقط خواستم بگم در صورتى که جوابتون مثبت بدو توى تلگرام یا از طریق ایمل به بنده پاسخ بدید (من زیاد با گوشى کار نمى کنم)

  4. سلام دوستان عزیز من 14 سالمه و ثابقه هم ندارم ولی بقیه شرایطو دارم میخاستم ببینم راهی داره یه مقدار کمک کنم یا نه ! فقط تو مطالب خوده گجت نیوز بیشتر اطلاعات دارم اون دیگه استخدام نداره؟