آپدیت جدید پوکمون گو

آپدیت جدید پوکمون گو برای اندروید و iOS منتشر شد

پوکمون گو بدون شک انقلاب بزرگی در عرصه بازی‌های تلفن‌های هوشمند به وجود آورد و برای این کار به زمانی کمتر از یک ماه نیاز داشت؛ در گذشته نیز شاهد رکورد شکنی بازی‌هایی نظیر کندی کراش و پرندگان خشمگین بودیم، اما بازی Pokemon GO با تمامی آنها تفاوت دارد. این بازی میلیون‌ها کاربر را از خانه خود بیرون کشانده تا پوکمون شکار کنند و در عرض کمتر از یک ماه، 200 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. آپدیت جدید پوکمون گو ساعاتی پیش برای کاربران دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد.

آپدیت جدید پوکمون گو از راه رسید

نیانتیک شب گذشته با انتشار آپدیت جدید پوکمون گو برای اندروید و iOS ، کاربران زیادی را به نصب این نسخه جدید دعوت کرد. کاربران سیستم عامل iOS اپل پس از این آپدیت به نسخه 1.3.0 و کاربران اندروید به نسخه 0.33.0 منتقل خواهند شد. تغییرات اعمال شده در هر دو نسخه جدید بازی Pokemon GO مشابه است و تفاوت کمی بین این دو وجود دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های آپدیت جدید پوکمون گو مربوط به بازگشت حالت ذخیره ساز باتری (Battery Saver) به سیستم عامل iOS است؛ به کمک این قابلیت با نگه داشتن پنل جلویی گوشی به طرف زمین، صفحه نمایش خاموش می‌شود و بدین ترتیب عمر شارژ‌ دهی دستگاه بالا خواهد رفت. علاوه بر این حالا هنگام نزدیک بودن یک موجود پوکمون به شما ، گوشی به لرزه در می‌آید. نیانتیک هم اکنون در حال تست کردن یک قابلیت جدید برای بازی پوکمون گو است تا آن را در نسخه‌های بعدی ارائه کند.

در ادامه توجه شما را به لیست کامل تغییرات این نسخه از بازی جلب می‌نماییم:

  • پیام هشداری مبنی بر اینکه کاربران نمی‌توانند با سرعت بالایی در نقشه جابجا شوند به بازی افزوده شده است. مسافران باید در حین سفر خود و حرکت سریع وسیله نقلیه بازی را کنار بگذارند
  • دقت پرتاب توپ های بازی بهبود یافته است
  • باگ مربوط به جلوگیری از ارائه پاداش پس از پرتاب‌های خوب کاربران نیز برطرف شده است
  • مشکل نمایش اشتباهی مدال‌های بازیکنان برطرف شد
  • امکان تغییر نام مستعار بازیکنان برای یک بار دیگر فراهم شد؛ بنابراین نام خود را هوشمندانه انتخاب کنید
  • مشکلات حالت ذخیره ساز باتری برطرف شد و حالا کاربران می‌توانند آن را فعال کنند
  • در حال حاضر مشغول تست کردن قابلیت‌های جدید بازی پوکمون گو هستیم تا در آینده نزدیک آنها را در آپدیت‌های خود قرار دهیم. همچنین به زودی تغییراتی را در رابط کاربری بازی Pokemon GO شاهد خواهیم بود
  • سایر مشکلات کوچک بازی برطرف شدند
آپدیت جدید پوکمون گو

لیست تغییرات بازی در نسخه جدید برای کاربران iOS در اپ استور

اگر یکی از کاربران بازی محبوب سرویس نیانتیک هستید، آپدیت جدید پوکمون گو را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر برای دو سیستم عامل محبوب تلفن‌های هوشمند دانلود کنید. اگر هنوز آپدیت مربوطه به گوشی شما نرسیده‌ است، جای نگرانی وجود ندارد، کمی صبور باشید.

لینک نسخه جدید بازی در اندروید / iOS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*