لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان 860 اسب بخاری نوویتک ؛ تعصب ایتالیایی‌

تیونر مطرح آلمانی نوویتک، کیت تازه‌ای را برای لامبورگینی هوراکان طراحی کرده است که این خودرو را از 860 اسب بخار قدرت بر خوردار می‌سازد. طرح نهایی بسیار سریع‌تر و قوی‌تر از لامبورگینی اونتادور است. برای آشنایی بیش‌تر با تازه‌ترین شاهکار لامبورگینی، گجت نیوز را همراهی کنید.

با لامبورگینی هوراکان آشنا شوید

شرکت‌های تیونینگ متعددی به سبب ویژگی‌های سوپر اسپرتی بالای محصولات لامبورگینی، برای ارتقا و پیشرفت‌ آن‎ها برنامه ریزی کردند. یکی از نامدارترین این سری خودروها، لامبورگینی هوراکان نام دارد که به عنوان جانشین گالاردو و با قدرت استاندارد 602 اسب بخار معرفی شده است. تاکنون تیونرهای زیادی مدل هوراکان را تحت تیونینگ و به‌روزرسانی خود قرار داده‌اند اما در آخرین اقدام این دست از تیونر‌ها، سرگل تنظیم‌کننده‌های آلمانی یعنی نوویتک، قدرت این خودرو را تا 860 اسب افزایش داده است. مالکین هوراکان به دنبال مونتاژ این پکیج مخصوص روی خودرو ده سیلندر خود هستند که در سمت مقابل تیونر آلمانی خبر از اعمال پیشرفت‌های وسیع بصری روی بخش خارجی این خودرو داده است.

لامبورگینی هوراکاننوویتک برای نمونه اسپایدر لامبورگینی هوراکان ، از کیت تمام کربن آیرودینامیکی استفاده کرده است که شامل اسپلیتر جلو، دریچه ورودی هوا، رکاب جانبی، دیفیوزر و اسپولیر عقب می‌شود؛ اما این تمام ماجرا نیست.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این رودستر با استفاده از پیشرانه‌ 5.0 لیتری 12 سیلندر V شکل خود خروجی معادل 602 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر به چرخ‌ها منتقل می‌کند که پس از القای تغییرات به خصوصی توسط مهندسان نوویتک، توان و گشتاور هوراکان به ترتیب به 860 اسب بخار و 960 نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند. این سطح از افزایش قدرت به حدی است که شما را قادر می‌سازد با این خودرو از قوی‌ترین نمونه لامبورگینی یعنی اونتادور سوپرولوچه پیشی بگیرید.

لامبورگینی هوراکاننوویتک با تیونینگ این مدل لامبورگینی، سیستم اگزوز جدیدی از جنس اینکونل روی آن نصب کرده و از رینگ‌های 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در چرخ‌های پشتی به همراه تایر‌های ساخت Pirelli با نام P zero بهره گرفته است. همچنین برای عملکرد بهتر خودرو، سیستم تعلیق باز طراحی شده که ارتفاع خودرو با زمین را تا 35 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

لامبورگینی هوراکاناین شرکت تیونینگ آلمانی در حال حاضر نیز روی سیستم تعلیق coilover با قابلیت تنظیم ارتفاع کار می‌کند که قصد نصب این سیستم را بر روی سوپر اسپرت سایز کوچک سنت آگاتا SantAgata دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*