هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX

هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX سامسونگ در 19 آگوست رونمایی می‌شوند

بسیاری از علاقه مندان به موسیقی برای رونمایی سامسونگ از هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX لحظه شماری می‌کنند. این هدفون‌ها قرار بود در روز چهاردهم آگوست در ایالات متحده آمریکا رونمایی شوند. با این حال هدفون‌های جدید سامسونگ ماه قبل در بازار برخی کشورها عرضه شدند. اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX را به همراه گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) روانه بازار آمریکا کند.

هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX به زودی از راه می‌رسند

علاوه بر هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX و فبلت جدید سری نوت، دوربین واقعیت مجازی گیر 360 سامسونگ (Samsung Gear 360 VR) نیز در روز نوزدهم آگوست 2016 به بازار عرضه می‌شود.

هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX طراحی بدون سیم و مدرنی دارند و کاربر به راحتی آنها را در گوش خود قرار می‌دهد. جهت شارژ کردن هدفون‌ها، باید هر دو را در محفظه خاص خود قرار دهید. کابل یو اس بی به یک طرف و بخش خروجی در طرف دیگری از جعبه آنها قرار می‌گیرد. به لطف حافظه 4 گیگابایتی هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX ، کاربران می‌توانند حدود 1000 آهنگ را درون آنها ذخیره کنند. علاوه بر این، فناوری Ambient Sound در این دو گوشی، نویزهای اطراف کاربر را جمع آوری کرده و لذت شنیدن موسیقی را برای کاربران دو چندان می‌کند.

سامسونگ قابلیت‌های مربوط به دستبند‌های سلامت و تناسب اندام را نیز به هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX آورده است. در حین انجام کار یا تمرینات ورزشی، عبارات روحیه بخش و پر انرژی در گوش شما پخش می‌شود تا شما را در رسیدن به هدف‌هایتان یاری کند. این هدفون‌ها قابلیت تعامل با سایر گجت‌های سلامت را دارند و مواردی همچون ضربان قلب، کالری‌های سوخته شده و مسافت دویده شده را اندازه گیری می‌کنند.

هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX

جعبه مخصوص شارژ هدفون‌های بیسیم سامسونگ

هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX با دستگاه‌های اندرویدی – اندروید 4.4 کیت کت به بالا – سازگاری دارند. محفظه مربوط به شارژ کردن هدفون با هر بار شارژ‌ شدن می‌تواند دو بار خود هدفون‌ها را شارژ کند. عمر شارژ دهی این هدفون‌ها در صورت پخش موسیقی از گوشی کاربران، حدود یک ساعت و نیم برآورد شده است. اگر آهنگ‌ها را مستقیم از حافظه داخلی هدفون پخش کنید، هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX سامسونگ بیش از سه ساعت و نیم شارژ دهی دارند.

هم اکنون می‌توانید هدفون‌ های بلوتوثی گیر IconX را در سایت سامسونگ یا اپراتور ورایزون به قیمت 199.99 دلار پیش خرید کنید. همانطور که گفتیم، تاریخ عرضه جهانی این هدفون‌ها، نوزدهم آگوست خواهد بود. این هدفون‌ها در سه رنگ بندی مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شوند. در ادامه توجه شما را به تصاویری از این هدفون‌ها جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*