هندزفری جدید اپل

تماشا کنید : عملکرد هندزفری جدید اپل در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

علاقه مندان به کمپانی بزرگ اپل برای فرا رسیدن رویداد رسمی این شرکت و معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لحظه شماری می‌کنند؛ همچون گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) تاکنون شایعات و تصاویر فراوانی از آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) در فضای وب منتشر شده است. امروز نیز ویدیو جدیدی از پرچمداران جدید اهالی کوپرتینو به همراه هندزفری جدید اپل در فضای وب منتشر شد.

انتشار ویدیو جدیدی از هندزفری جدید اپل

ویدیو امروز توسط لو دهنده معروفی با نام کاربری KK@ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در این ویدیو می‌توانید عملکرد هندزفری جدید اپل را در کنار گوشی iPhone 7 و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید، جک 3.5 میلیمتری هدفون‌ها دیگر در دو پرچمدار جدید اهالی کوپرتینو جایی ندارد. این موضوع تقریبا در تمامی گزارشات لو رفته تایید شده است و از آن مطمئن هستیم. بنابراین هندزفری جدید اپل حالا با کابل نوری همراه است و از درگاه شارژ دستگاه بهره می‌برد. بدین ترتیب به راحتی می‌توان آن را به انتهای گوشی وصل کرد. علاوه بر این، نحوه کم و زیاد کردن ولوم گوشی به وسیله هندزفری جدید اپل را نیز می‌توانید در این ویدیو مشاهده کنید.

اگر دستگاه‌های نشان داده شده در این ویدیو حقیقی باشند، حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون از گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل تایید می‌شود. علاوه بر این، شایعات مربوط به حذف دکمه فیزیکی هوم در آیفون 7 اپل رد می‌شوند؛ در روزهایی گذشته شایعه‌ای مبنی بر بهره گیری اپل از یک دکمه خازنی که که توانایی حس لمس شدن یک دکمه فیزیکی را دارد، در فضای وب دست به دست شده بود.

در نهایت وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی iPhone 7 Plus نیز در این ویدیو تایید می‌شود؛ طبق شایعات منتشر شده در فضای وب، اهالی کوپرتینو از دو دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی آیفون 7 پلاس بهره می‌گیرند. این لنزها دو قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر (OIS) و فوکوس اپتیکال را به صورت جداگانه ارائه می‌کنند.

اپل با حذف جک 3.5 میلیمتری در پرچمداران جدید خود، دو راه پیش رو دارد؛ یا هندزفری جدیدی با کابل نوری را در جعبه آیفون 7 قرار دهد و یا یک آداپتور تبدیل جک 3.5 میلیمتری به خروجی نوری را در اختیار کاربران بگذارد. تاکنون لو دهندگان از هر دو مورد، تصاویری را در فضای وب منتشر کرده‌اند. بنابراین تا رونمایی رسمی اپل از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، هیچ چیز قطعی نیست. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*