لپ تاپ سرفیس بوک 2

شایعات می‌گویند لپ تاپ سرفیس بوک 2 نیمه‌ی دوم 2017 از راه خواهد رسید

گویا لپ تاپ سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) زودتر از نیمه دوم سال 2017 وارد بازار نخواهد شد. بسیاری از کاربران به این امیدند که مایکروسافت دومین نسل از سرفیس بوک خود را در اواخر امسال معرفی کند؛ اما اگر قرار باشد شایعه‌ی جدید را باور کنیم باید گفت که ممکن است چنین اتفاقی هرگز نیافتد. ظاهرا این کمپانی قصد دارد به‌ دلیل پاره‌ای از مشکلات که در طراحی این دستگاه بوجود آمده، سرفیس بوک 2 را در نیمه دوم سال 2017 عرضه کند.

Surface Book اولین لپ تاپ مایکروسافت بوده که از زمان عرضه تاکنون مورد استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران قرار گرفت. در حال حاضر پیش‌بینی‌هایی برای نسل دوم این دستگاه وجود دارد؛ اما گویا خود کمپانی سازنده دوست ندارد تا درباره‌ی آن سخنی بگوید و تاکنون هیچ تاییدیه‌ای از طرف این شرکت در این‌باره دیده نشده است.

شایعات جدید می‌گویند لپ تاپ سرفیس بوک 2 نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه خواهد شد

اعتقاد بر این است که Microsoft قصد دارد تا دستی به سر و گوش نسل اولیه‌ی لپ تاپ خود کشیده و طراحی سرفیس بوک را نو نما کند. شاید مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده باشد، مسائلی مربوط به طراحی سرفیس بوک 2 که با توجه به شایعات اخیر، مایکروسافت را مجبور کرده تا انتشار آن را تا نیمه‌ی دوم سال 2017 به تاخیر اندازد.

مشخص نیست که طراحی لپ تاپ جدید غول ردموند به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت و چه تغییراتی خواهد داشت؛ اما به احتمال زیاد لپ تاپی سبکتر و نازکتر از نسل قبل وارد بازار خواهد شد و این در حالیست که با افزایش عملکرد و کاهش در مصرف انرژی همراه خواهد بود.

شایعه شده که مایکروسافت حتی ممکن است که به نسل دوم لپ تاپ خود، پورت یو اس بی نوع C اضافه کند و همچنین انتظار می‌رود برای مشتریانی که مایلند تا پول بیشتری صرف کنند، نسخه‌ای از این لپ تاپ با نمایشگر 4K ارائه شود.

هیچ چیزی درباره نسل دوم لپ تاپ مایکروسافت توسط ردموندی‌ها تائید نشده است. پس مطابق همیشه با این‌گونه شایعات برخورد کنید، حتما از کمی نمک برای چاشنی دادن به این خبر استفاده کرده تا خواندن آن برایتان دلچسب‌تر گردد و البته این را نیز بدانید که دیر یا زود سرفیس بوک 2 راهی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*