پیش نمایش iOS 10 اپل

چهارمین نسخه پیش نمایش iOS 10 اپل منتشر شد ؛ ایموجی های جدید از راه رسیدند

همانطور که می‌دانید، نسخه پیش نمایش iOS 10 اپل مدت‌هاست که در اختیار توسعه دهندگان و علاقه مندان به این سیستم عامل قرار گرفته است؛ نسخه نهایی آی او اس 10 به زودی همراه با آیفون 7 (Apple iPhone 7) معرفی می‌شود. چندی پیش در مقاله‌ای به بررسی قابلیت‌های جدید iOS 10 در سومین نسخه پیش نمایش آن پرداختیم. امروز چهارمین نسخه بتا از آی او اس 10 نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.

چهارمین نسخه پیش نمایش iOS 10 اپل از راه رسید

چهارمین نسخه پیش نمایش iOS 10 اپل در حالی امروز منتشر شد که حدودا دو هفته از انتشار نسخه بتا 3 می‌گذرد. اهالی کوپرتینو در مورد تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید توضیحات کاملی را در اطلاعیه خود ارائه نکرده‌اند، اما با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه نهایی آی او اس 10، به احتمال زیاد تمرکز اصلی این نسخه بر روی رفع باگ و مشکلات بوده است. با این حال اضافه شدن ایموجی های جدید را می‌توان یکی از مهمترین تغییرات این نسخه به شمار آورد.

سیستم عامل iOS 10 شرکت اپل میزبان قابلیت‌های جدید و بسیار کاربردی است و به همین دلیل تمامی کاربران آی دیوایس‌ها برای دریافت آن لحظه شماری می‌کنند؛ از جمله این موارد می‌توان به بازسازی بخش لاک اسکرین، تعامل بیشتر سیری با برنامه‌ها و طراحی جدید اکشن سنتر اشاره کرد. جهت آشنایی با آی او اس 10 و تمامی قابلیت‌های جدید آن، می‌توانید مقاله گجت نیوز در این زمینه را مطالعه کنید.

اپل معمولا نسخه‌های پیش نمایش خود از سیستم عامل iOS را یک روز پس از انتشار نسخه توسعه دهنده در اختیار عموم قرار می‌دهد. بنابراین همه کاربران می‌توانند حدودا تا 24 ساعت دیگر، چهارمین نسخه پیش نمایش iOS 10 اپل را دریافت کنند.

نظر شما در مورد iOS 10 اپل و قابلیت‌های جدید آن چیست؟ آیا این نسخه جدید می‌تواند نقطه عطفی را در تاریخچه نرم افزاری شرکت اپل رقم بزند؟‌ نظرات خود در این زمینه را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*