فروشگاه خرده‌فروشی هواوی

هواوی 15000 فروشگاه برای افزایش فروش خود افتتاح کرد

پس از اعلام افزایش 40 درصدی در میزان فروش هواوی برای نیمه اول سال 2016 این کمپانی هدف‌گذاری فروش خود برای امسال را منتشر کرد. غول تکنولوژی چینی قصد دارد تا در سال 2016 به فروش عظیم 140 میلیون گوشی هوشمند دست یابد. به‌منظور رسیدن به چنین آماری، کمپانی Huawei تصمیم گرفته است تا 15000 فروشگاه جدید خرده‌فروشی در سرتاسر جهان ایجاد کند.

کمپانی هواوی سال گذشته توانست 108 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رساند و اگر پیش بینی‌های امسال این کمپانی گوشی‌ساز به واقعیت تبدیل شود، در سال 2016 می‌تواند یک رشد فروش 30 درصدی را تجربه کند که در نوع خود بسیار قابل توجه خواهد بود.

15 هزار فروشگاه خرده‌فروشی هواوی در سراسر جهان تاسیس خواهد شد

مدیر اجرایی بخش کسب و کار مصرف کننده هواوی، Richard Yu Chengdong در روز سه شنبه گفت: “ما خوش‌بینانه و با اعتماد به نفس کامل به هدف فروش 140 میلیون گوشی هوشمند در سال جاری دست خواهیم یافت. تعداد فروشگاه‌های فعلی ما برای رسیدن به این هدف‌گذاری هنوز کافی نیست؛ بنابراین می‌رویم تا با باز کردن فروشگاه‌های خرده‌فروشی بسیاری در خارج از مرزهای چین به این هدف نزدیک‌تر شویم.”

با آمار ثبت شده در 31 ماه مه 2016، هواوی 35000 فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان داشت. 11000 از این تعداد به فروشگاه‌های بومی و محلی دایر شده در سرزمین مادری باز می‌گردد و 6500 فروشگاه در بقیه قاره آسیا قرار دارد. از این مقدار 6200 فروشگاه خرده‌فروشی در اروپا و 1500 مغازه دیگر در آمریکای جنوبی واقع شده است و چنین حجمی از بازگشایی‌های مختلف باعث شده تا این کمپانی چینی در بیش از 170 کشور جهان نفوذ کرده و مشتریان خود را پیدا کند.

غول تکنولوژی چین در روز پنجشنبه اعلام کرد که فروش انجام گرفته توسط گروه کسب و کار مصرف کننده‌ی این شرکت در نیمه اول سال 2016 از رشد 41 درصدی سالانه برخوردار شده و به 11.6 میلیارد دلار رسیده است. گفته می‌شود که بیش از نیمی از فروش حاصله از بازارهای خارج از چین به‌دست آمده است. باید دید پس از راه‌اندازی 15 هزار فروشگاه خرده‌فروشی هواوی چه اتفاقی در میزان فروش این کمپانی به وقوع می‌پیوندد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*