فبلت گلکسی نوت ۷

جزئیاتی درباره فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ (از گوریلا گلس 5 تا تاریخ عرضه)

همانطور که می‌دانید قرار بر این است که شرکت سامسونگ به‌زودی نسل آینده فبلت خود یعنی گلکسی نوت 7 را به‌صورت رسمی معرفی کند. تاکنون جزئیات بسیاری در مورد پرچم‌دار سری نوت غول تکنولوژی منتشر شده که اولین خبرهای مربوط به آن حتی به قبل از عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باز می‌گردد. اکنون قصد داریم که نگاهی کوتاه به جزئیات فبلت گلکسی نوت ۷ داشته باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آنچه قبلا درباره فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شده جزئیات بسیاری نیستند، اما بر اساس آن‌ها دستگاه فوق ضدآب بوده و از بهترین نوع شیشه در قسمت پشتی آن استفاده شده که تقریبا می‌توان گفت که ضدضربه خواهد بود. همانطور که از تصاویر منتشر شده پیدا است گلکسی نوت 7 دارای صفحه‌نمایش منحنی از هردو طرف بوده که همان نسخه اج را تشکیل می‌دهد. پورت microUSB در این دستگاه از نوع جدید USB-C است، اسکنر چشم در آن وجود یک پرچم‌دار تمام عیار را تایید می‌کند و قابلیت‌های جدید قلم اس پن که ظاهرا از نو طراحی شده است همه چیز را کامل‌تر کرده است.فبلت گلکسی نوت ۷

شایعه شده که شرکت سامسونگ قصد دارد که به تمامی کاربران گلکسی نوت ۷ فضای ابری با حجم ۵ گیگابایت هدیه دهد که همزمان با عرضه آن آغاز خواهد شد. همچنین رابط کاربری تاچ ویز دارای ویژگی‌های جدیدی به همراه نوار وضعیت با شکلی تازه و آیکن‌های زیبا خواهد بود. البته این خبر دور از واقعیت نیست چراکه قبلا ویدئویی از رابط کاربری نوت جدید منتشر شده بود. این منبع ادعا می‌کند که سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا رزولوشن صفحه‌نمایش را برای صرفه‌جویی در مصرف باتری کاهش دهید.

جدا از این اعلام شده که فبلت گلکسی نوت ۷ از هدست واقعیت مجازی فعلی پشتیبانی نمی‌کند، اما سامسونگ نسخه جدیدی را برای پرچم‌دار خود به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این خبر گفته شده که دستگاه فوق دارای رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است و همچنین به احتمال زیاد قدرت آن توسط پردازشگر اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ که در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج وجود دارد تامین خواهد شد. پرچم‌دار جدید سامسونگ در تاریخ ۲ اوت برابر با ۱۲ مرداد ماه در طی یک رویداد رسمی معرفی می‌شود و قرار است که در تاریخ ۱۹ اوت برابر با ۲۹ مرداد ماه به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*