گلکسی فولدر 2 سامسونگ

گلکسی فولدر 2 سامسونگ گواهی TENAA را دریافت کرد

هنوز هم عده‌ای از خریداران به تلفن‌های هوشمند با طراحی کلاسیک علاقه دارند. به همین دلیل است که اپل آیفون SE چهار اینچی را تولید کرد و سامسونگ نیز هنوز به تولید تلفن‌های هوشمند تاشوی خود ادامه می‌دهد. گلکسی فولدر 2 (Galaxy Folder 2) به عنوان تلفن هوشمند تاشو و اندرویدی سامسونگ امروز گواهی TENAA را دریافت کرد. ماه پیش گلکسی فولدر 2 سامسونگ در سایت بنچمارک GFXBench مورد بررسی قرار گرفت و متوجه ارتقا و بهبود رسانی در بخش مشخصات سخت افزاری آن شدیم.

گلکسی فولدر 2 سامسونگ با دوربین 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید گواهی تنا را دریافت کرد

گلکسی فولدر 2 سامسونگ شامل صفحه نمایش 3.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل می‌شود. پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز به همراه تراشه اسنپدراگون 425 و پردازنده گرافیکی آدرنو 308 در قلب این تلفن هوشمند تاشو قرار گرفته‌اند. حافظه رم این محصول 2 گیگابایت بوده و شامل 16 گیگابایت حافظه داخلی است؛‌ علاوه بر این امکان ارتقا حافظه دستگاه تا 200 گیگابایت به کمک درگاه میکرو اس دی فراهم شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش جلوی گلکسی فولدر 2 تعبیه شده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده از FCC، یک باتری 2000 میلی‌آمپر منبع تغذیه این مجموعه خواهد بود. علاوه بر این، گوشی تاشوی سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

گلکسی فولدر 2 سامسونگ به احتمال زیاد در رنگ گلد (طلایی) روانه بازار می‌شود. این احتمال وجود دارد که قیمت گلکسی فولدر 2 در محدوده قیمت نسل اولیه – حدود 250 دلار – باشد. با اینکه احتمال عرضه این تلفن هوشمند تاشوی اندرویدی در ایالات متحده آمریکا کم بود، اما طبق اطلاعات منتشر شده از FCC در ماه قبل، خریداران این منطقه نیز می‌توانند محصول جدید سامسونگ را خریداری کنند. در ادامه توجه شما را به تصاویری از این محصول جلب می‌نماییم:

آیا هنوز هم به خرید یک گوشی تاشو با سیستم عامل اندروید علاقه دارید؟ نظرتان در مورد طراحی و مشخصات این محصول چیست؟ سوالات و نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*