گوشی تاشو گلکسی فولدر 2 سامسونگ

گوشی تاشو گلکسی فولدر 2 سامسونگ توانست مجوز بلوتوث را دریافت کند

پس از مشخص شدن تولید گلکسی فولدر 2 سامسونگ، ساعاتی پیش تصویری در فضای مجازی قرار گرفت که مشخص می‌کند مدلی از این محصول با مدل نامبر SM-G1600 موفق شده است مجوز بلوتوث را دریافت کنید. با این حساب می‌توان گفت که یک گام دیگر به عرضه رسمی Galaxy Folder 2 توسط سامسونگ نزدیک شده‌ایم.

ما این را میدانیم که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی اندرویدی به نام گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) است. برای نخستین بار 2 ماه پیش بود که لیستی از واردات کشور هندوستان منتشر شد که در آن نام این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد. تنها چهار هفته بعد بود که خبر آمد نمونه‌های اولیه‌ای از گوشی گلکسی فولدر 2 وارد خاک هندوستان شده است تا توسط متخصصین آزموده شود. حالا به نظر می‌رسد که این گوشی تاشو یک گام به سوی رونمایی نزدیک‌تر شده و مدل نامبر SM-G1600 آن موفق به دریافت مجوز بلوتوث شده است.

گوشی تاشو گلکسی فولدر 2 سامسونگ

مجوز بلوتوث گوشی تاشو گلکسی فولدر 2 سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی فولدر 2

صفحه نمایش 3.8 اینچی لمسی همراه با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و دو دوربین 8/5 مگاپیکسلی

متأسفانه تا بدین لحظه مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند تاشو به بیرون درز پیدا نکرده است؛ اما بر اساس تازه‌ترین اطلاعاتی که به لطف دریافت مجوز FCC به دست آمده است، گلکسی فولدر 2 از یک باتری 2,000 میلی‌آمپری بهره می‌برد. دیگر مشخصات آن را می‌توانیم نسبت به نسل گذشته آن حدس بزنیم که احتمالاً شامل صفحه نمایش 3.8 اینچی لمسی، پردازنده 1.4 گیگاهرتزی ساخت کوالکام، 2 گیگابایت ظرفیت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء توسط کارت میکرو اس‌دی تا سقف 200 گیگابایت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و درنهایت اندروید 6.0.1 مارشمالو همراه با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*