مشخصات ZTE Axon 7 Mini

مشخصات ZTE Axon 7 Mini فاش شد؛ اسنپدراگون 617 و 3 گیگابایت رم

مشخصات ZTE Axon 7 Mini آشکار شد؛ گویا اسنپدراگون 617 در این محصول میان رده قدرتنمایی می‌کند. مشخصات نسخه کوچک‌تر گوشی آکسون 7 زد تی ایی در فضای آنلاین منتشر شد. این مدل آکسون 7 مینی نامگذاری شده و به نظر می‌رسد که یک نسخه مینیاتوری از گوشی پرچم‌دار Axon 7 باشد. این دستگاه در 26 مه در چین معرفی شد و حدودا یک ماه بعد در اکثر بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفت.

مشخصات ZTE Axon Mini فاش شده، شبیه به گوشی آکسون مینی بوده که سال گذشته با نمایشگر فورس تاچ معرفی شد. گوشی زد تی ایی آکسون مینی (ZTE Axon Mini) دارای یک نمایشگر اولد فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده که با تکنولوژی Pressure Screen همراه شده است.

مشخصات ZTE Axon 7 Mini در فضای آنلاین ظاهر شد

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 کوالکام با سرعت پردازشی 1.5 گیگاهرتز به آن قدرت داده و یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد. 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی را شامل شده، دوربینی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

مشخصات ZTE Axon 7 Mini

بسیار جای تعجب است، مشخصات ZTE Axon 7 Mini که به‌تازگی به بیرون درز کرده، بسیار شبیه به همین گوشی آکسون مینی است. تنها تفاوت شاید در این باشد که زد تی ایی آکسون 7 مینی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 617 با سرعت پردازشی 1.5 گیگاهرتز برخوردار خواهد شد. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که اسمارت فون Axon 7 Mini دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گفته می‌شود که در پشت گوشی زد تی ایی Axon 7 Mini یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل جلویی برای گرفتن سلفی دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و فناوری NFC از دیگر مشخصات ذکر شده برای این محصول جدید است.

درحال حاضر آکسون مینی با قیمت 999 یوان (حدود 150 دلار) به فروش می‌رسد و هنوز مشخص نیست که زد تی ایی قصد دارد برای آکسون 7 مینی چه قیمتی را در نظر بگیرد. آسیاب شایعات درباره‌ی این گوشی هوشمند هنوز از حرکت نایستاده و حتی ممکن است که این نسخه کوچک Axon 7 با مشخصاتی غیر از آنچه که در بالا به آن اشاره شد، ظاهر گردد. هیچ چیز کاملا تائید شده‌ای وجود ندارد.