صفحات منعطف اولد

ال جی و سرمایه گذاری 1.75 میلیارد دلاری بر روی صفحات منعطف اولد

اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در سال 2017 شاهد عرضه‌ی یک گوشی با صفحات منعطف اولد توسط سامسونگ خواهیم بود؛ اما به نظر می‌رسد ال جی نیز می‌خواهد از غافله عقب نمانده و محصولی با قابلیت مشابه عرضه کند.

البته این رقابت تازگی ندارد و هر کمپانی سعی کرده‌اند در زمینه‌های مختلف از یکدیگر پیشی گیرند. به‌تازگی ال جی دیسپلی (LG Display) اعلام کرده که 1.75 میلیارد دلار بر روی صفحات منعطف اولد سرمایه گذاری کرده که رقمی شگفت آور به نظر می‌رسد.

طبیعتا اینکه از این صفحات منعطف اولد چه مصارفی می‌تواند کمپانی کره‌ای داشته باشد چیزی است که ما نیز کنجکاویم بدانیم؛ اما یکی از موارد قابل استفاده به احتمال زیاد گوشی با صفحات منعطف اولد خواهد بود که کمپانی را در برابر رقیب دیرینه‌ی خود عقب نیندازد.

طبق گفته‌های مدیر عامل ال جی دیسپلی، آقای Sang-Beom Han، تغییر مسیر به سمت ساخت صفحات اولد می‌تواند چالش بزرگی باشد و در عین حال فرصتی عالی در صعنت ساخت صفحات نمایشگر. ال جی دیسپلی نیز مصمم است تا به برترین سازنده‌ی صفحات اولد تبدیل شود.

با این حساب می‌شود مشاهده کرد که چقدر ال جی در ساخت صفحات منعطف اولد مصمم بوده به‌قدری که قصد دارد به برترین تولید کننده‌ی این صفحات تبدیل شود؛ البته با در نظر گرفتن پتانسیلی که این کمپانی کره‌ای دارد و میزان سرمایه گذاری که کرده، می‌شود گفت چندان دور از ذهن نیز به نظر نمی‌رسد که شاهد رسیدن کمپانی ال جی به جایگاه مد نظرش باشیم.

نکته‌ای که باعث می‌شود این میزان سرمایه گذاری نه تنها منطقی به نظر برسد بلکه امری ضروری و اقدامی درست قلمداد شود تامین نیازهای مشتریان صفحات اولد است. همان‌طور که می‌دانید کمپانی‌های مختلفی از طریق ال جی تامین شده و برای ساخت محصولات خود به لوازم و قطعات ساخت ال جی نیاز دارند.

همین موضوع باعث می‌شود که در نظر بگیریم در صورت افزایش تقاضا برای صفحات منعطف اولد ساخت ال جی، نه‌تنها این کمپانی مبلغی که سرمایه گذاری کرده را به دست می‌آورد بلکه به سود خوبی نیز خواهد رسید.

هرچند در حال حاضر تنها چیزی که ما علاقه داریم بیشتر از آن بدانیم گوشی آینده‌ی ال جی است که از یک صفحات منعطف اولد بهره‌مند خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همینه…
    آدم عاقل کار درست رو انجام میده، میخواد هر کاری باشه.
    برو که بریم!