گلکسی اس 8 سامسونگ

گلکسی اس 8 سامسونگ با صفحه نمایش 4K و سازگار با واقعیت مجازی همراه است

تلفن‌های هوشمندی که سالانه با بهبود در بخش‌هایی نظیر دوربین، نرم افزار و صفحه نمایش روانه بازار می‌شوند، تا حدی برای کاربران عادی شده‌اند. همه به دنبال تجربه‌ای متفاوت و جدید هستند و به همین خاطر است که اکثر غول‌های بزرگ تکنولوژی توجه ویژه‌ای به واقعیت مجازی – Virtual Reality – دارند. پروژه Daydream گوگل برای بخش واقعیت مجازی را به یاد دارید؟ گوگل از این پروژه در آخرین کنفرانس I/O خود در ماه می رونمایی کرده بود و اعلام کرد تلفن‌های هوشمند و دسته‌های پشتیبان این تکنولوژی به زودی در دسترس قرار می‌گیرند. حالا یک منبع چینی این پروژه را به گلکسی اس 8 سامسونگ ربط داده است.

گلکسی اس 8 سامسونگ با پنل 5.5 اینچی 4K همراه است.

گوگل در کنفرانس I/O خود اعلام کرده بود دستگاه‌های سازگار با پروژه Daydream، علاوه بر بخش نرم افزاری واقعیت مجازی باید یک قطعه سخت افزاری را نیز یک سنسور در خود داشته باشند.

امروز یکی از منابع ناشناخته چینی از آغاز مراحل تولید گلکسی اس 8 سامسونگ توسط این کمپانی خبر داده است. در این گزارش ذکر شده گلکسی اس 8 سامسونگ در رویداد MWC 2017 ماه فوریه رونمایی خواهد شد. نام پروژه ساخت این محصول در گزارش امروز، پروژه Dream (به معنای خیال) ذکر شده است.

گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا با صفحه نمایش 4K همراه خواهد شد و عبارت Dream در نام پروژه آن احتمالا مربوط به پروژه Daydream گوگل است که در مورد آن صحبت کردیم. این صفحه نمایش با رزولوشن بالا به همراه استاندارد واقعیت مجازی گوگل بدین معناست که پرچمدار بعدی سری اس سامسونگ با پشتیبانی از این تکنولوژی عرضه می‌شود.

البته این اولین خبری نیست که در این زمینه به دستمان رسیده است و در گذشته نیز شایعاتی مربوط به پنل 4K در گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده بود. حتی این کمپانی کره‌ای از یک پنل 5.5 اینچی یو اچ دی در رویداد مربوط به صفحات نمایش جدید رونمایی کرده بود که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می‌کنید. در آن رویداد همچنین یک تکنولوژی جدید به نام Bio Blue معرفی شد که به کمک آن پنل‌های جدید سامسونگ، نور آبی بسیار کمی به نسبت گذشته تولید خواهند کرد؛ این بدان معناست که رنگ‌ها دیگر طبع سرد ندارند – مشکلی که همیشه با صفحات نمایش آمولد سامسونگ داشتیم.

هنوز مشخص نیست که آیا از آن پنل 5.5 اینچی و تکنولوژی Bio Blue در گلکسی اس 8 سامسونگ استفاده می‌شود یا خیر، اما به هر حال کاملا مشخص است که سامسونگ توجه ویژه‌ای به پنل‌های 4K با پشتیبانی از واقعیت مجازی دارد و این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 8 سامسونگ با چنین ویژگی‌ جدیدی همراه باشد.

البته سامسونگ در گذشته نیز فعالیت خوبی در عرصه واقعیت مجازی داشته و هدست گر وی آر (Samsung Gear VR) را طراحی کرده است. همچنین گفته می‌شود غول بزرگ کره‌ای در رویداد لولاپالوزا و المپیک ریو دوربین گر 360 وی آر (Gear 360 VR) را رسما رونمایی می‌کند. بنابراین سال آینده گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا توجه ویژه‌ای به این بخش خواهد داشت؛ یک صفحه نمایش با رزولوشن 4K و چیپست 10 نانومتری برای واقعیت مجازی کافی به نظر می‌رسد. نظر شما در این زمینه چیست؟

ویدیو دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*