میلیاردمین آیفون

یک میلیاردمین آیفون اپل می‌تواند در این ماه فروخته شود!

به‌زودی آیفون به تالار میلیاردی‌ها وارد خواهد شد. فروش میلیاردمین آیفون اپل نزدیک است. اپل کمپانی محبوبی بوده و آیفون‌های ساخت این کمپانی نیز از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است.

آیفون‌های اپل دستگاه‌های مورد علاقه‌ای برای سارقین بوده حداقل تا قبل از رسیدن به موقعیت ضد سرقت فعلی که در آن قرار داد (در این چند وقت ویژگی‌های امنیتی اپل به‌شدت بالا رفته است). آیفون‌های تولیدی اپل در این سال‌ها از فروش خوبی برخوردار شده‌ و هر آیفون جدید به موفقیت فروش بالایی دست یافته و ادامه روی محصولات قبلی شده است. به این معنی که هرساله آیفون جدیدی که راهی بازار شده توانسته‌اند کمابیش همان تضمین فروش نسل‌های قبلی خود را داشته باشد.

باید به اهالی کوپرتینو تبریک گفت؛ میلیاردمین آیفون اپل به‌زودی فروخته خواهد شد

ساخت خوب آیفون و استقبال کاربران به نظر می‌رسد که غول کوپرتینو را به ثبت رکورد جدیدی در فروش نزدیک کرده است. فروش میلیاردمین آیفون به‌زودی انجام خواهد شد. بر اساس گزارش تحلیلگران وال استریت، اپل می‌تواند در این ماه و یا حتی کمتر، در این آخرین هفته از ماه جولای میلیاردمین آیفون خود را به فروش برساند. رکورد بسیار حیرت‌انگیزی است، با این وجود آیفون اپل به‌زودی به تالار میلیاردری‌ها وارد خواهد شد.

مطمئن نیستیم که اگر اپل میلیاردمین آیفون خود را به فروش برساند جشنی برگزار خواهد کرد یا خیر؛ اما در گذشته برای رسیدن به چنین مراحل برجسته و نقاط عطفی، جشنی برگزار شده است. به‌عنوان مثال میزان بالای دانلودها در اپ استور باعث برپایی چنین مراسمی شده و شاید در این مرحله نیز شاهد پایکوبی کوپرتینویی‌ها باشیم. در ضمن دست‌یابی به چنین فروشی می‌تواند یک نقطه عطف برای Apple باشد. گفته شده است که تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند آیفون می‌تواند با کاهش فروش مواجه شود. رسیدن به فروش میلیاردمین آیفون، مسلما برای این کمپانی جالب بوده و می‌تواند دلگرمی خوبی برای آن باشد.

گزارش‌هایی که از قبل در اوایل امسال منتشر شده بود، برای اولین بار از کاهش فروش آیفون خبر داد. با اینحال انتظار می‌رود که با عرضه آیفون 7 (یا iPhone 6SE که برخی شایعات به آن اشاره کرده‌اند) فروش آیفون کمی بهبود پیدا کند؛ اما گویا تا رسیدن به فروش میلیاردمین آیفون راهی باقی نمانده است. باید به اهالی کوپرتینو تبریک گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*