زد تی ای آکسون 7 مینی

مشخصات زد تی ای آکسون 7 مینی لو رفت

جدیدترین پرچمدار کمپانی ZTE با نام آکسون 7 (Axon 7) هم اکنون در ایالات متحده آمریکا به‌صورت پیش فروش در آمده است و خریداران جهت خرید دستگاه باید 399 دلار پرداخت کنند. اگر تمامی مشخصات و امکانات این محصول (و قیمت مناسب آن) شما را قانع کرده‌اند اما علاقه‌ای صفحه نمایش بزرگ و 5.5 اینچی آن ندارید، حتما این خبر را کامل مطالعه کنید. شایعات اخیر از محصول جدید این شرکت با نام زد تی ای آکسون 7 مینی (ZTE Axon 7 Mini) خبر داده‌اند.

زد تی ای آکسون 7 مینی با صفحه نمایش 5.2 اینچی همراه است

به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با پرچمدار جدید و مقرون به‌صرفه خود و همچنین زد تی ای آکسون 7 مینی ، توجه خریداران بازار اندرویدی را به خود جلب کند؛ به هر حال بازار میان رده‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر و مشخصات ضعیف‌تر همیشه خریداران خاص خود را دارد و نسخه کوچک از آکسون 7 می‌تواند در این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اخیرا مشخصات زد تی ای آکسون 7 مینی در یک گزارش جدید لو رفته است. در این گزارش به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 اشاره شده است. این بزرگ‌ترین تفاوت بین پرچمدار این شرکت با زد تی ای آکسون 7 مینی محسوب می‌شود.

البته تفاوت‌های این دو محصول تنها به بخش صفحه نمایش ختم نمی‌شوند. صفحه نمایش کوچک‌تر نسخه مینی منجر به کاهش ابعاد بدنه محصول شده است؛ 71 در 147.5 در 7.8 میلی‌متر. وزن این محصول احتمالا 153 گرم خواهد بود.

در قلب این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای با تراشه اسنپدراگون 617 و سه گیگابایت حافظه رم بهره گرفته شده است. حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت بوده و درگاه میکرو اس دی جهت ارتقا آن تعبیه شده است. دوربین پشتی و دوربین جلوی محصول به ترتیب از سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند. درنهایت یک باتری با ظرفیت 2705 میلی‌آمپر این مجموعه را تغذیه می‌کند.

زد تی ای آکسون 7 مینی با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو همراه خواهد بود. هنوز چیز زیادی در مورد طراحی بدنه این محصول نمی‌دانیم. با این حال به احتمال زیاد نسخه مینی آکسون 7، شباهت زیادی به نسخه اصلی آن خواهد داشت؛ به هر حال هر دو از یک خانواده هستند. به همین دلیل توجه شما را به تصاویری از آکسون 7 جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد این دو تلفن هوشمند اندرویدی چیست؟ آیا این محصولات قادر به رقابت با رقبایی همچون وان پلاس 3، گلکسی اس 7 و اچ تی سی 10 خواهند بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اما عکس بالایی اولین عکس چشم خراشه!

  2. حقیقتا چشم نوازه.