اوپو‌ R9

اوپو‌ R9 توانست پرفروش‌ترین گوشی چین در خرداد ماه شود

به‌تازگی موسسه تحقیقاتی به نام Ounterpoint پس از مطالعاتی که بر روی بازار چین داشته اعلام کرده که گوشی اوپو‌ R9 بیشترین فروش را در میان تلفن‌های هوشمند در بازار کشور پهناور چین داشته است.

همان‌طور که در مقدمه خواندید گوشی اوپو‌ R9 توانسته پرفروش‌ترین تلفن هوشمند در ماه ژوئن 2016 باشد. در صورتی که از این موضوع بی‌خبر هستید جالب است که ذکر کنم اوپو در ژوئن 2014 و 2015 کمتر از 10 درصد سهم بازار را در اختیار داشت و این میزان در ژوئن سال 2016 به 22.9 درصد از بازار رسید که باعث شد اوپو از رقیبانی مانند سامسونگ، شیائومی و اپل جلو بزند.

در این میان شیائومی که 15 درصد از سهم بازار را در همین موقع از سال گذشته داشت امسال به کمتر 10 درصد رسیده و جای خود را به کمپانی‌هایی مانند ویوو داده که توانسته به 12 درصد از سهم بازار برسد.

اوپو‌ R9

هرچند کمپانی مانند هواوی در حال حاضر جایگاه مناسبی دارد و با 17.4 درصد از سهم بازار چین، رشد خود را حفظ کرده؛ اما نسبت به سال گذشته با افت 3.4 درصدی رو به رو است.

از نظر درصد فروش محصولات نیز جالب است بدانید این اوپو‌ R9 است که توانسته برترین محصول فروخته شده در ژوئن 2016 باشد. در جایگاه بعدی آیفون 6 اس قرار داشته و Le 2 نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

آنچه در کنار این موارد جلب توجه می‌کند قرار داشتن 3 گوشی از کمپانی اپل در میان 10 گوشی پرفروش چین در ماه ژوئن 2016 بوده که در نوع خود جالب استد.

اوپو‌ R9

در کنار اپل، شیائومی نیز سه محصول در میان 10 گوشی پرفروش چین دارد که البته در بالاترین جایگاه، شیائومی ردمی نوت 3 در جایگاه هفتم است.

جدا از موارد ذکر شده اگر نگاهی به محصولات پرفروش بیندازید نامی از کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، ال جی، اچ تی سی و سونی وجود ندارد و بیشتر می‌شود نام کمپانی‌های چینی را دید. جالب است بدانید در چنین شرایطی کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و ال جی با فروش لوازم جانبی یا قطعات مورد نیاز برای ساخت محصولات به کمپانی‌های چینی، سود خوبی دارند و با فروش هر محصولی که در ساخت آنها از قطعات تولید شده توسط سامسونگ یا ال جی به کار رفته باشد آنها نیز به سود رسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب اوضاعی شده هوآوی میگه من اولم شائومی میگه من اولم اوپو میگه من اولم ….