تاریخ عرضه آیفون 7

تاریخ عرضه آیفون 7 مشخص شد؛ شایعات می‌گویند 26 شهریور ماه روز موعود است

شایعات پیرامون آیفون 7 بسیار زیاد است. محصول بعدی کوپرتینو به‌شدت در حال شایعه سازی بوده و یکی از مهمترین این شایعات مربوط به تاریخ عرضه آیفون 7 است؛ اما هیچ چیز هنوز به‌صورت رسمی تائید نشده است. به‌تازگی خبرهایی شنیده شده که نشان می‌دهد iPhone 7 در خارج از هفته‌ای که با 12 سپتامبر آغاز می‌شود، عرضه خواهد شد.

آخرین خبرهای منتشر شده از evleaks@ به گوش می‌رسد. این افشا کننده‌ی معروف خبرهای تکنولوژی معتقد است که تاریخ عرضه‌ آیفون 7 در روز جمعه 16 سپتامبر برابر با 26 شهریور ماه 1395 خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد؛ بنابراین مراسم رونمایی از iPhone 7 اپل در 12 یا 13 سپتامبر اتفاق خواهد افتاد.

شایعات نشان می‌دهند تاریخ عرضه آیفون 7 نزدیک است؛ گفته می‌شود 26 شهریور روز موعود است

بدیهی است تا زمانی که اپل دعوت‌نامه‌های خود را برای رویداد رونمایی از آیفون جدید، رسانه‌ای نکند، هیچ چیزی به‌طور یقین مشخص نخواهد شد؛ اما می‌دانیم که این اتفاق در اواسط ماه اوت خواهد افتاد. اپل چند سالی است که آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی کرده و این دیگر به یک رفتار سنتی برای غول کوپرتینو بدل شده است. هیچ دلیلی وجود ندارد که میراث به‌جا مانده از استیو جابز بخواهد که در سال 2016 خرق عادت کرده و ماه دیگری را به‌جای سپتامبر برگزیند.

به‌احتمال بسیار زیاد اپل آیفون 7 نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندانی نکرده و بیشتر به یک به‌روزرسانی کلی شبیه است تا یک به‌روزرسانی انقلابی، شایعات حکایت از آن دارند که تغییرات اساسی اپل با آیفون 2017 رخ نشان خواهد داد و حتی شاید آیفون 2016 نامی به‌جز آیفون 7 اختیار کند. ساعاتی پیش عنوان شد که آیفون 2016 اپل ممکن است با نام آیفون 6SE معرفی شود؛ اما هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی تائید نشده است. تا زمان مراسم رونمایی از محصول جدید کوپرتینو زمان زیادی باقی نمانده است. همه چیز تا کمتر از یک‌ماه دیگر مشخص خواهد شد. تنها کافی است گجت نیوز را روزانه ورق بزنید تا از آخرین خبرهای مربوط به آیفون 2016 باخبر شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*