آیفون 6SE

آیا آیفون 6SE نام محصول معرفی نشده‌ اپل خواهد بود؟

آیفون 6SE ، این نام را به خاطر بسپارید، شاید محصول بعدی اپل این‌گونه خطاب شود. بسیاری از شایعات این روزهای دنیای تکنولوژی به آیفون بعدی اپل مربوط می‌شود. غول کوپرتینو خود را آماده می‌کند تا محصول بعدی خود را به بازار عرضه کند؛ اما گویا iPhone 7 نسبت به نسل قبلی خود تغییر ظاهری چندانی نخواهد داشت و به همین دلیل آسیاب شایعات با شدت بیشتری در حال گردش است. شایعات نشان می‌دهند که آیفون 2016 اپل به‌جای آیفون 7 می‌تواند با نام iPhone 6SE معرفی شود.

مهد شکل گیری این شایعه از چین بوده و گفته می‌شود که اپل در حال حاضر مشغول تولید بسته بندی‌های محصول جدید خود با نام آیفون 6SE است. با این حال هیچ تصویری از این بسته‌بندی ذکر شده وجود ندارد. این موضوع کمی عجیب است و به دلیل آن‌که هیچ تائیدیه‌ای در دست نیست این خبر را با کمی نمک، چاشنی دار کنید.

شایعات می‌گویند آیفون 2016 اپل می‌توان با نام آیفون 6SE خودنمایی کند!

بسیار مشکل است که هم‌اکنون بخواهیم از چند و چون ماجرا باخبر شویم، کوپرتینویی‌ها تا‌کنون هیچ صحبتی از آیفون جدید خود نکرده و هیچ جزئیاتی را نیز تائید نکرده‌اند. اگر این خبر درست بوده باشد و این اتفاق بیفتد، به این معنی خواهد بود که اپل در حال ادغام کردن گوشی iPhone 6s با گوشی پائین‌ رده‌ی خود، iPhone SE است و مسلما با این وضعیت، هواداران اپل باید برای راه‌اندازی آیفون جدید که با تغییرات عمده‌ای نیز همراه باشد، یکسال دیگر صبر کنند.

Apple به‌طور سنتی هر دو سال یک‌ بار آیفون‌های خود را باز طراحی کلی کرده و این شکاف یک‌ ساله را با مدلی کمی به‌روزتر که با حرف S همراه بوده، پر کرده است. با کنار هم گذاشتن تکه‌های این پازل گویا نمای کلی یک اتفاق در حال شکل‌گیری است. گویی اپل امسال قصد ندارد تا گوشی جدید خود را iPhone 7 خطاب کند، به‌خصوص وقتی‌که احساس می‌شود محصولی شبیه به iPhone 6s در راه است.

با تمام این تفاسیر به یاد داشته باشید که هنوز هیچکدام از این جزئیات به‌طور رسمی تائید نشده است. پس هیچ چیز را نمی‌توان به‌طور یقین بیان کرد. انتظار می‌رود که آیفون جدید اپل در 16 سپتامبر (26 شهریور ماه) معرفی شود. آیا از هم‌اکنون می‌توان آن را آیفون 6SE نامید. گذر زمان به‌زودی همه چیز را آشکار خواهد کرد. لطفا کمی صبر کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*