گوشی Oppo F1s

گوشی Oppo F1s پنجم مرداد رونمایی خواهد شد

چند روز گذشته در مورد گوشی Oppo F1s و دوربین قدرتمندی که بر روی این تلفن هوشمند قرار دارد با شما صحبت کردیم. حال مشخص شده که محصول جدید اوپو قرار است پنجم مرداد رونمایی شود.

گوشی Oppo F1s مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی

اوپو به‌قدری به گوشی Oppo F1s امیدوار است و بر روی قابلیت دوربین سلفی این تلفن هوشمند مانور می‌دهد که حرف «s» را که مخفف Selfie است به انتهای نام این تلفن هوشمند افزوده است.

البته باید به این کمپانی حق داد زیرا گوشی Oppo F1s مجهز شده به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که قابلیت‌های قدرتمند و حرفه‌ای نیز دارد؛ قابلیت‌هایی مانند مودها و فیلترهای حرفه‌ای که کمک می‌کنند تصاویر سلفی شما فوق العاده زیبا و جذاب شوند.

این تلفن هوشمند در واقع جانشین اوپو F1 است که مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی بود و یکی از عوامل موفقیت آن همین قابلیت سلفی بود که در گوشی Oppo F1s تقویت یافته است.

آنچه مشخص شده گویا اوپو در حال ارسال دعوتنامه به اصحاب رسانه است تا در سوم اوت (پنجم مرداد) از جدیدترین محصول خود رونمایی کند. اوپو اف 1 از یک نظر مورد نقد قرار گرفته بود و نیز نداشتن سنسور اسکنر اثر انگشت است که گویا در گوشی Oppo F1s این موضوع فرق خواهد کرد؛ زیرا بر روی دکمه‌ی خانه (Home) یک عدد اسکنر اثر انگشت قرار گرفته و گفته شده که تنها به 0.22 ثانیه زمان نیاز دارد تا تلفن هوشمند ر ا از حالت قفل خارج سازد.

اوپو اف 1 توانست به یک موفقیت عالی برای کمپانی اوپو تبدیل شود و به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بعضی بازارهای آسیا لقب گیرد؛ محصولی که بین 225 تا 300 دلار آمریکا قیمت داشت و توانست کولاک کند. همین امر سبب شده تا این کمپانی چینی به فروش گوشی Oppo F1s امیدوار باشد. هرچند باید دید که اوپو F1s می‌تواند موفقیتی را که جد خود به ‌دست آورد کسب کند یا خیر.

ش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*