پوکمون‌ های نایاب

چگونه پوکمون‌ های نایاب را به کمک بازی Ingress شناسایی کنیم؟

نیانتیک (Niantic) با بازی پوکمون گو و سبک واقعیت افزوده آن به یکی از تیترهای اصلی خبرگزاری‌ها طی چند هفته گذشته بدل شده است؛ همه‌جا صحبت از شکار پوکمون‌ها، نحوه اجرای بازی و محبوبیت جهانی این بازی است. اما همانطور که می‌دانید، ایده اصلی این بازی از بازی قدیمی نیانتیک با نام Ingress الهام گرفته است. این دو بازی شباهت زیادی به یک دیگر دارند. حالا به نظر می‌رسد طراحی بازی Ingress می‌تواند شما را در شناسایی پوکمون‌ های نایاب و رفتن به بهترین مناطق راهنمایی کند.

همانطور که در مقاله 5 بازی برتر واقعیت افزوده گفتیم، Ingress در واقع طرح آزمایشی نیانتیک از بازی پوکمون گو بوده است. طراحی کارتونی فضای بازی Pokemon GO و به‌خصوص نقشه آن نمی‌تواند به شما در پیدا کردن پوکمون های نایاب کمک کند. در این راه تنها می‌توان به سیستم رد پای موجودات در منو Nearby دل خوش کرد. اما با این حال با مراجعه به بازی Ingress و باز کردن نقشه این بازی می‌توانید به‌راحتی موجودات مختلف بازی پوکمون گو – به‌خصوص پوکمون های نایاب – را پیدا کنید.

نقشه بازی Ingress دو ویژ‌گی اصلی دارد: دروازه‌ها، که در بازی پوکمون گو به باشگاه‌ها تبدیل شدند و میدان‌های ایکس ام که حالا مکان زاد و ولد پوکمون‌ها هستند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، میدان‌های ایکس ام به‌صورت نقطه‌های سفید رنگ در نقشه بازی Ingress دیده می‌شوند. این نقطه‌ها معمولا مکان‌های حساسی را برای بازی پوکمون گو مشخص می‌کنند اما همیشه هم نمی‌توان به آنها اطمینان کرد.

در مجموع این راهکار ما می‌تواند شما را از گشت و گذار بیش از حد در منطقه خود و از بین بردن باتری دستگاه خلاص کند. با این روش می‌توان مناطق مورد نظر خود را مشخص کرده و تا رسیدن به آنجا صفحه موبایل را خاموش کرد تا شارژ باتری هدر نرود؛ در روزهایی که کاربران این بازی به دنبال خرید پاور بانک هستند، چنین راهکاری به شدت کاربردی است. در ادامه توجه شما را به تصاویری از نقشه بازی Ingress جلب می‌کنیم:

پوکمون‌ های نایاب

شما راهکار دیگری جهت شناسایی پوکمون‌ های نایاب در این بازی سراغ دارید؟ مرور نقشه بازی Ingress در یافتن پوکمون‌ های نایاب به شما کمکی کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*