بیلد 14393 ویندوز 10

مروری بر تغییرات جدید بیلد 14393 ویندوز 10

همانطور که می‌دانید چیزی تا انتشار نسخه نهایی آپدیت سالانه ویندوز 10 – Anniversary Update – باقی نمانده است. طبقه ادعای مایکروسافت، این آپدیت حاوی تغییرات گسترده‌ای در سیستم عامل مربوطه است. علاقه مندان و توسعه دهندگان از ماه‌های گذشته قادر به استفاده از این قابلیت‌های آزمایشی در بیلد 14393 ویندوز 10 بوده‌اند. کمپانی مایکروسافت اخیرا یک آپدیت تجمعی برای بیلد 14393 ویندوز 10 در رایانه و تلفن‌های هوشمند منتشر کرده که شماره ساخت آن را به 14393.3 ارتقاء داده است.

بیلد 14393 ویندوز 10 آپدیت شد.

به نظر می‌رسد بیلد 14393 ویندوز 10 همان بیلد آر تی ام برای این سیستم عامل باشد؛‌ بدین معنا که کاربران در دوم آگوست همین بیلد را به عنوان نسخه نهایی دریافت می‌کنند. مایکروسافت در حال حاضر به جای انتشار بیلد‌های کامل ویندوز 10، تنها آپدیت‌های تجمعی را جهت رفع مشکلات مختلف سیستم عامل منتشر می‌کند.

در ادامه توجه شما را به لیست تغییرات و امکانات جدید در آپدیت بیلد 14393 ویندوز 10 جلب می‌نماییم:

  • مشکل ورودی کیبورد و چرخش آن به حالت تمام صفحه در برخی تبلت‌های ویندوزی حل شده است.
  • مشکلی تاخیر خوردن آپدیت‌های ویندوز در سیستم‌های استندبای برطرف شد.
  • مشکل تایپ عبارات کره‌ای در حالت ویرایشگر کره‌ای ویندوز (IME) در برخی اپلیکیشن‌های فروشگاه برطرف شد.
  • مشکلی که موجب عدم اجرای اپلیکیشن‌های فروشگاه به خاطر لایسنس آنها می‌شد در این نسخه برطرف شده است.
  • مشکل همگام سازی اپلیکیشن‌هایی که از DDE برای ارتباط پروسه‌ای بهره می‌برند، برطرف شده است.

هنگامی که بیلد 14393 ویندوز 10 اوایل همین هفته منتشر شد، نسخه پی سی تنها یک مشکل بزرگ داشت که به کمک یک آپدیت درایوری در سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک حل شد. بیلد مربوط به تلفن‌های هوشمند سه مشکل شناخته شده داشت؛ یکی از آنها از طریق آپدیت اپلیکیشنی حل شد، اما دو مورد دیگر در لیست بالا قرار نگرفته‌اند و باید کماکان منتظر رفع آنها باشیم.

بیلد 14393.3 هم اکنون برای هر کاربری که بیلد پیش نمایش 14393 را بر روی رایانه یا تلفن هوشمند خود اجرا می‌کند، در دسترس قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم جهت رفع باگ‌ها حتما این نسخه را دریافت و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*