اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7

سرعت عملکرد اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7 در ویدیویی کوتاه به‌نمایش درآمد

یکی از مهمترین ویژگی‌های شایعه شده در فبلت بعدی کمپانی سامسونگ، اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7 است. به ‌لطف تصاویری که در این مدت به بیرون درز کرد، تقریبا می‌دانیم که با چه چیزی سروکار داریم؛ اما سوال اینجاست؛ اسکنر چشمی گلکسی نوت 7 با چه سرعتی عمل خواهد کرد؟ جواب این سوال با انتشار یک ویدئوی جدید در فضای آنلاین مشخص شد.

در این ویدئوی کوتاه، هیچ معرفی انجام نشده و هیچ حرفی زده نمی‌شود. تنها چیزی که در این ویدئوی 5 ثانیه به ‌نمایش درآمده، سرعت عملکرد اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7 است. برخی ادعا می‌کنند که سرعت عملکرد اسکنر چشمی، سریع‌تر و امن‌تر از اسکن اثرانگشت است و این ویدئو قطعا چنین چیزی را اثبات می‌کند، حداقل در سرعت عملکرد آنکه هیچ شکی نیست.

سرعت عملکرد اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7 با انتشار یک ویدئو به‌نمایش گذاشته شد

شاید باز کردن قفل Galaxy Note 7 با اسکن چشم شما به همان راحتی اسکن اثرانگشت نباشد. مسلما هرگاه بخواهید که قفل تلفن خود را باز کنید، لازم است تا گلکسی Note 7 خود را حتما در مقابل چشمانتان نگه دارید، حال این‌که با اسکنر اثرانگشت شما حتی نیاز ندارید که به گوشی خود نگاه کنید یا آن را حتما در مقابل صورتتان قرار دهید. سامسونگ هیچ توضیحی درباره‌ اینکه اسکنر اثرانگشت را در فبلت Galaxy نوت 7 حفظ خواهد کرد یا خیر، نداده است؛ اما اگر سنسوراثرانگشت را نیز به کار گیرد بسیار عالی خواهد بود. این کار می‌تواند گزینه‌های امنیتی متعددی را در اختیار کاربر قرار دهد.

اجازه دهید برای یاد‌آوری نگاهی به مشخصات گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بیندازیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 821 یا اکسینوس 8893 به آن قدرت داده، 6 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن فارغ از این‌که چه مقدار حافظه‌ی داخلی داشته باشد از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. گفته می‌شود که یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم می‌کند هرچند که هنوز در مقدار ظرفیت آن شک و تردیدهایی وجود دارد. در آخرین خبرهای منتشر شده، این مقدار تا 3500 میلی‌آمپر ساعت نیز گفته شده است.

در هر صورت انتظار می‌رود تا روز رونمایی آن در دوم اوت، اطلاعات بیشتری دیده شود؛ بنابراین با ما همراه باشید و با دیدن ویدئوی کوتاه زیر از سرعت عملکرد اسکنر چشمی سامسونگ گلکسی نوت 7 لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*