شیائومی نوت 2

شیائومی نوت 2 در ماه آگوست عرضه خواهد شد

کنفرانس جدید شیائومی در پکن برگزار خواهد شد و گفته می‌شود که شیائومی نوت 2 (Xiaomi Note 2) در کنار یک محصول دیگر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما از مدت‌ها قبل شایعاتی شنیده می‌شد که این دستگاه در این کنفرانس نشان داده نخواهد شد؛ پس چه هنگام قرار است که معرفی شود؟

تحلیلگر چینی، Pan Jiutang با قرار دادن پستی در ویبو عنوان کرد که شیائومی نوت 2 در ماه اوت منتشر خواهد شد، علیرغم آنکه شایعات منتشر شده‌ی قبلی در ابتدا چنین چیزی را بازگو نکرده‌اند. علاوه بر این، Liwan Jiang بنیانگذار کمپانی شیائومی در یک مصاحبه خبری که چندی پیش انجام شده بود، اعلام کرد که محصولات بالا رده‌ی این کمپانی در ماه اوت معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها باید شیائومی Note 2 باشد.

شیائومی نوت 2

برخی از مشخصات گوشی شیائومی نوت 2 تقریبا قطعی است. این دستگاه به بالاترین پردازنده کوالکام یعنی تراشه اسنپدراگون 821 مجهز خواهد شد و به‌احتمال زیاد، شیائومی با به کار بردن این تراشه در محصول جدید خود، به‌عنوان اولین تولید کننده‌ی چینی خواهد بود که از این تراشه خاص استفاده کرده است.

یکی از تحلیلگران چینی معتقد است که شیائومی نوت 2 در ماه اوت از راه خواهد رسید

به‌جز پردازنده اسنپدراگون 821، بقیه‌ی پیکره‌بندی این دستگاه مشخص نشده است؛ اما از آنجایی که سری نوت شیائومی فبلت‌های این کمپانی را تشکیل داده است، صفحه نمایش به کار گرفته شده در آن قطعا باید بالای 5.5 اینچ باشد و به‌احتمال زیاد از 6 گیگابایت رم نیز برخوردار خواهد بود، به‌خصوص در حال حاضر که کمپانی‌های گوشی‌ساز بزرگ جهان از چنین ظرفیت رم برای محصولات بالا رده‌ی خود استفاده می‌کنند. مسلما شیائومی نیز قصد ندارد که بازار را به‌راحتی در اختیار رقبای خود قرار دهد. به همین علت استفاده از 6 گیگابایت رم دور از ذهن نخواهد بود و البته وجود یک سنسور اثرانگشت در آن هم تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

در ضمن این امکان نیز وجود دارد که فبلت شیائومی نوت 2 در بیش از یک نسخه عرضه شود و نباید قیمتی بالاتر از 3000 یوان (حدود 450 دلار) داشته باشد. درهر صورت باید تا ماه اوت صبر کرد. Xiaomi نوت 2 در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این ی گوی رده بالا هست چرا باید قیمت پایینی داشته باشه
    البته بازم قیمتش نصبت به بقیه برندها بهتره در کنارش خدمات و کیفیت خوبی هم اراعه میده

  2. اوه خداااا باورم نمیشههه شیائومی دیگه مثل قبل قیمتش افسانه ایی نیست… واقغا که